Gedichten check: hoe lang nog??
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hoe lang nog?? Ik kan er niet over uit. Waarom heb ik verdriet, en een ander niet? Al ben ik niet de enige, met verdriet en zorgen. Toch voel ik mij alleen, want alle mensen om mij heen, lopen het liefst bij mij weg. Het enige wat ik nog heb, nu, dat is eigenlijk niets. Alleen verdriet, en dat heb ik liever niet. Het leven is moeilijk, vol moeilijkheden, anders is het niet. O, als er nu één was, die om mij gaf, wat zou ik dan gelukkig wezen! Maar dat is sprookje, want dat is er niet. Wachten, dat moet ik nu, maar hoe lang duurt dat nog?? |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ja wel je hebt wel iemand die om jou geeft dat ben ik ik geef om jou meid vertrouw je daar op? xxx |
| reactie 2
|
|
|
hej ja okee. ik vertrouw er op!! maar het moeilijkste is om het te blijven doen!! xxx |
| reactie 3
|
|
|
ja maar alles komt goed meid hoop ik zo snel mogelijk xxx |
| reactie 4
|
|
|
ja, maar ik heb al zo lang gewacht! xxx |
| reactie 5
|
|
|
ik ook meid ik wacht ook al zolang wat dacht jij dan? xxxx |
| reactie 6
|
|
|
ja mar ik heb geen idee, wat er met jouw kan zijn! Heb jij wel een idee wat er met mij is dan?? xxx |
| reactie 7
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Gerline, Goed gedicht! Je verwoordt hartstikke strak je gevoel, echt complimenten Bedankt voor jouw reacties op mijn gedichten nog. Erg aardig van je, Groetjes Marco p.s.; je kan het, je komt er ook! |
| reactie 8
|
|
|
hej bedankt voor je reactie, maar het voelt allemaal zo onzeker! snaps??? dus.... dan is alles zo duister! xxx het is allemaal wel erg negatief! khoop dat het vanaf nu beter gaat! |
| Naar boven | |