Gedichten check: Door wanhoop gedreven.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
droomster Berichten: 338 |
De liefde's daad begaan, begin van een nieuw leven. Mijn God, alles volledig fout gegaan. Zwangerschap verborgen, voor de buiten wereld verstopt. Lieve kleine jongen, voor jou kan ik niet zorgen. Vergeef me, hoop dat jou een mooi leven wacht. Leg je veilig, in de vondelingenlade,en ik verdwijn wanhopig in de holst van de nacht. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej een mooi, maar ook super verdrietig gedicht! ik wens je heel veel sterkte! liefss Gerline |
| reactie 2
|
|
|
linos, lief van je maar dit betreft niet mezelf hoor! Ik schrijf veel gedichten over allerlei facetten in het leven,dus echt niet alles slaat op mijn leven. lieve groet droomster |
| reactie 3
|
|
|
Hej okee, maar toch is het een mooi gedicht!! liefs linos |
| reactie 4
|
|
|
gedicht nog niet gekeurd,maar staat op, www.droomster.nl onder cat.verdriet met achtergrond. lieve groet droomster. |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
is het niet goedgekeurd dit gedicht? dat hebben er meer als je een stom gedicht schrijft word hij goedgekeurd en als je hem heel mooi schrijft zoals deze dus niet jammer maar een mooi gedicht oar gr shannen |
| reactie 6
|
|
|
nee shannen niet afgekeurd hoor, denk dat ze wat vrij tussen door hebben er word gewoon weinig gekeurd. lief van je! xxx droomster |
| reactie 7
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
oh okej dan ik wou net zeggen ik heb er geen last van dat keuren bij mij gebeurt dat heel snel maar ze vinden deze zo goed daar moeten ze dan exsrta lang bestuderen xxx shannen |
| reactie 8
|
|
|
hejj ik heb je site bekeke! maar wat een super gedichten staan er op! geweldig gewoon, bij verdriet, ook een paar heel herkenbaar! liefss Gerline |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Mooi gedicht Droomster, leest wel lekker Groetjes Wendy |
| Naar boven | |