Gedichten check: alles voor jou gedaan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik wil je in me armen Ik wil je mijn liefde tonen, Ik wil je vertellen wat ik van jou vind, Ik wil je vertellen hoe ik voor jou ben gaan strijden Ik wil vertellen dat ik nog zoveel van jou hou, Maar wat ik ook allemaal voor jou heb gedaan, Niks was goed in jou ogen, Hoe moet ik dit weer oplossen? Trouwens jij liet mij staan ik jou niet, Maar waarom voel ik dan tog zo veel pijn? De pijn dat je mij liet staan en ik alles voor jou heb gedaan? Ik weet het al. Ik ben veel gevoeliger dan jou, En jij ziet dat niet in jij merkt niks als iemand boos op jou is, en ik zie altijd alles weer eens mis, Dan denk ik dat iemand me graag mag en dan zie ik het weer eens mis jij laat me net zo hard in de steek, jammer maar het is nu voorbij bey bey, gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej zo mooi en zo herkenbaar! sterkte!!!! xxx |
| reactie 2
|
|
|
bedankt voor je reactie, meid bij jou klinkt ook veel dingen bekent in de oren ej dan heb jij ook veel meegemaakt denk ik? liefzzzzzzzz |
| reactie 3
|
|
|
hej ja jmmr genoeg wel! en zijn 2 dingen bij elkaar gekomen dus.. vandaar! xx linos |
| reactie 4
|
|
|
oh okej bij mij 1 heel groot ding echt balen gwn trouwens je kan me altijd een smsje sturen als je wilt, 0627997549 liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 5
|
|
|
okee! ik snap et!! bedankt! maar trwns hoe oud ben jij ??? xxx |
| reactie 6
|
|
|
is goed meid stom ej al die problemen ik 14 meschien wel een beetje jong zal je meschien wel denken liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 7
|
|
|
ej ik ben ook 14! dus.. waarneer wordt je 15?? xxx |
| reactie 8
|
|
|
ik word in november 15 en jij maar kan je mij dan een x een sms zturen dan heb ik jou telefoon nummer ook want ik neem aan dat je die niet graag via dit forum geeft of zie ik dat mis? liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 9
|
|
|
hej ja is goed howr! kzat je zosnelmogelijk een sms sture, kzet um liever niet hier neer! ik ben in september jarig! mar vooruit! xxx |
| reactie 10
|
|
|
okej dan zie ik het wel verschijnen ej maar ik heb een sms blox dat zijn 1000 smsjes in de maand voor maar 10 euro echt handig gwn, de hoeveelste september ik 16 november liefzzzzzzzzzzz |
| reactie 11
|
|
|
hej ja das wel makkelijk dat heb ik niet! ik heb gewoon beltegoed! 17 september! dus.. hahaha grappig he?? xxx |
| reactie 12
|
|
|
jaja echt lachen gewoon okej jammer heb je msn? ik wel zo ja je mag me toevoegen [email protected] ik kan goed met jou praten ben ik blij mee liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 13
|
|
|
hej okee! ik stuur je wel ff een mailtje, ik heb wel msn, wil je mij dan ff toevoege, bij mij lukt dat namelijk nie zo goed! snaps??? liefsssssssssss |
| reactie 14
|
|
|
heay okej maar dan moet ik jou msn ook hebben snap je maar ik zit er niet vaak achter oar xxx shannen ps ik heb nog geen mailtje van je gehad |
| reactie 15
|
|
|
hej geef niet uit! kheb je al een mailtje gestuurd! kiss Gerline |
| Naar boven | |