Gedichten check: Opgesloten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Deuren gesloten, Ramen dicht, Ik kan nergens naar toe en er schijnt amper licht in het huis, Ik voel me ook echt nergens thuis, Hoe moet ik dit aanpakken? Ik kan niemand vertrouwen, Want ze vertellen tog alles door, Hier baal ik gewoon van hoe moet dit dan? Geen vrijheid, Geen zekerheid, Geen zelfvertrouwen, Geen hoop, Geen liefde, Alleen maar een rotgevoel, Dingen die jij nooit zal voelen, Tenminste dat hoop ik voor jou, Ik wil dan ook zeggen ik wens dit nooit voor jou, Omdat ik van me zelf weet dat het stom is, Mensen die niet van je houden, Waar kan je dan nog op bouwen? gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj hoe onzeker is de toekomst, hé?? een mooi en herkenbaar gedicht?? wil je mening geve over mijn gedichte??bvd liefs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
heay bedankt voor je reactie, over welke gedicht dan? liefzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 3
|
|
|
die gedichte die ik op de gedichtecheck heb staan! snaps?? xxx |
| reactie 4
|
|
|
ja ik heb al geantwoord oars maar ik vind dit gedicht echt niet zo goed eigenlijk, liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 5
|
|
|
hej ik vind het een super mooi gedicht howr! misschien dat je zelf denkt dat het hier en daar rijmt! mar dat maak niet uit! miss. kun het gedicht wat korter! maar ik zou het zo late! xxx linos |
| reactie 6
|
|
|
heay ik weet niet of ik hem moet inkorten de ene zegt doe maar een lang gedicht en de andere zegt maak maar wat korter ik weet het nu even niet meer srry xxx shannen mag ik iets vragen hoezo heet je hier linos heeft dat een betekenis voor je? |
| reactie 7
|
|
|
heej maak niet uit doe mar zo als je het zelf wilt! dan ist vast goed! okee??? liefsss Gerline ze noeme me thuis allemaal linos! dus vandaar!! |
| reactie 8
|
|
|
oh okej dan maar heeft dat nog een speciale betekenis ik denk dat ik hem zo laat srry heb je al gekeken wat ik van gedicht 4 vond liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 9
|
|
|
hej nu een beetje wel, maar die laat ik liever achterwege okee??? het is jouw gedicht, dus... xxx |
| reactie 10
|
|
|
nee het is mijn gedicht niet alleen hij leek er ergens een beet je op liefzzzzzzzzzzzzz |
| Naar boven | |