Gedichten check: een maker,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
Ik draag een masker voor mijn gezicht, Er is niemand die het ziet, Of er is niemand die het weet, Het is een masker met een blij gezicht erop, Zodat niemand kan zien, Hoe ik me echt voel. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Wauw! Een origineel gedicht, vind ik! Goed! Jammer van de achterliggende emotie, Groetjes Marco p.s.; op dit forum kan je altijd je masker afzetten |
| reactie 2
|
|
|
waarom kan ik op dit forum mijn masker altijd afzetten? |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Omdat je je niet hoeft te schamen voor problemen en de mensen hier op dit forum goed praten met elkaar over hun problemen. Ikzelf doe dat liever niet, maar je kunt het wel doen als je wilt |
| reactie 4
|
|
|
misschien zal ik het wel doen. toch bedankt voor je reactie |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej super gedicht egt waar! xxx |
| reactie 6
|
|
|
bedankt linos voor je reactie xxx |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hee, Leuk gedicht, ik heb een soortgelijke geschreven; Van het gevecht dat zich in mij afspeelt, Heeft niemand een idee, ik zet mijn masker op, In de hoop het te vergeten. Blijf lachen, In de hoop dat niemand het zal weten. maar als mijn masker scheurt, en de tranen ontwaken in mijn hart, zal ik worden meegesleurd, naar het diepe zwarte gat. Wat ik wel graag wil zeggen is dat je met een masker niets bereikt. Ik heb er ook een tijdje last van gehad, was mezelf niet, erg teruggetrokken en in mezelf gekeerd. Je sluit je ogen dan voor bepaalde dingen en ziet de positieve kan van dingen niet meer in. Laat het niet zover komen, maskers brengen niets goeds. Liefs, Roos |
| reactie 8
|
|
|
bedankt roos voor je mooie gedicht en jej reactie Maar hoe kan ik het voorkomen dat ik met een masker op mijn gezicht rondloop? xxx |
| reactie 9
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Eendje altijd jezelf zijn en blijven, wat een ander ook van je denkt en vindt! En de goede dingen van jezelf naar boven halen, ook door er aan te denken hoe belangrijk je als mens bent. Lieve groetjes droomster. |
| reactie 10
|
|
|
bedankt droomster voor je goede raad. |
| Naar boven | |