Gedichten check: Gedachten aan zee
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
Met de voeten in de zee denk ik aan jouw. Mijn gedachten gaan mee naar de persoon van wie ik hou. Als ik keek naar die golven die over mijn voeten gaan, en die alle gedachten bedolven komen ze altijd weer bij jouw te staan. Jij bent de persoon van mijn gedachten, al sta ik aan de zee of op het strand. == mening? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Linos, mooi gedicht. Als ik hem lees heb ik het idee dat ik nog wat mis.. Ik bedoel aan het einde verwacht ik nog een paar regels. Zoals bijv: Jij bent de persoon van mijn gedachten, .Al sta aan de zee of op het strand. Ik kan nu niet meer wachten.. Nog even en wij lopen hier hand in hand Die zinnen van mij mag je overnemen hoor. Verder is het gedicht goed! Groetjes Wendy |
| reactie 2
|
|
|
hej hartelijk bedankt! je bent een sterrr!!! ik zal et nog ff veranderen! maar dat kan niet meer! dus... xxx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Als gedicht kan je het aanpassen maar op het forum kan dat niet nee. Gewoon opnieuw op het forum zetten. Zet er dan bij aangepast ofzo.. Graag gedaan Linos!!!!!!! Groetjes Wendy |
| reactie 4
|
|
|
okee bedankt! xxx |
| reactie 5
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hier zijn alleen de laatste zinnen anders, maar ik vind het zo ook oké. Gewoon goed gedicht. |
| Naar boven | |