Gedichten check: een rotgevoel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Jij typt en typt, Ik word er niet vrolijker op, Het is dat tikkende geluid wat ik niet graag hoor, En zeker niet als er vervelende woorden in staan Want dan raak je me hart weer op nieuw aan, De pijn die ik dan weer voel, Het is voor mij weer zo een rot gevoel, Dingen die ik al vaker heb gehoord wat vind ik dat toch een stomme woord, Dat ene woordje je weet wel waar ik het over heb, dat ik een kut kind ben, Het klonk me zo bekent in me oren ik hoopte, Dat ik juist dat ene woordje nooit meer zou horen, Maar ik heb het mis geschat, Ik hoop dat ik het niet meer zal horen want dan krijg ik die vervelende rotgevoel weer terug en dan voel ik weer een soort van steek in me rug, gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi Shannen! Ik weet wel waar het over gaat. Maar vergeet een ding niet: Wij staan samen sterk x |
| reactie 2
|
|
|
bedankt voor je reactie ja zeker samen staan we sterk, lieverdje reageert trouwens niet meer ej is ze nog online of niet? hvj |
| reactie 3
|
|
|
Nee ze is niet meer online, maar dat komt nog wel. Als ze ons echt lastig blijft vallen...Leuk forum was het.. xxly |
| reactie 4
|
|
|
ja als ze ons lastig blijft vallen wow dan kent ze ons nog niet hahaha wij zijn samen 1 dat heb ik nu wel gemerkt ly en dat nog op de avond |
| reactie 5
|
|
|
Ja Samen is sterker dan 1!!! Maar ik ga zo, en dan spreek ik je heel lang niet, ik ga vier weken weg. Maar je mag me smsen: 06-27196557 x |
| reactie 6
|
|
|
okej is goed jammer ik las het net ja dat je op vakantie ging jammer genoeg ik kom wel voor jou op als lieverdje weer begint te zeuren okej hvj die van mij is 06-27997540 |
| reactie 7
|
|
|
Ja is goed. Als ze durft maar beloof me dat je je niet laat kwetsen okee? xx |
| reactie 8
|
|
|
is goed ja ik weet niet of ze nu nog durft tegen ons twee hahahaha xxxxxx |
| reactie 9
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
sorry dat ik zo heb gedaan willen jullie vrede met mij ik heb ook gevoel en dit voelt niet goed maaar jullie waren ook vet gemeen jullie begonnen ermee met mij uit te schelden ik hoop dat jullie dat inzien. |
| reactie 10
|
|
|
weet je ik en katinka hebben een rotgevoel hier over ik snap dat je dat ziet, wij begonnen jij zul je bedoelen maar wat wil je nou vrede of niet zo ja doe dan ook gewoon zo normaal en gedraag je erna ik zal katinka een smsje doen en dan hoor je wel hoe of wat okej |
| reactie 11
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hoop dat je inziet niet hun maar jij iemand behoorlijk kwetste en niemand was gemeen gescholden is er ook niet! Een open welgemeend excuus zal hopenlijk helpen.Hier voor kan je een nieuwe topic openen. gr droomster. |
| Naar boven | |