Gedichten check: Kwetsende woorden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Kwetsende woorden, Een muur om mijn hart. Maar toch voel ik pijn, Het gaat te diep. Wat wil je van me? Laat me lekker alleen. Laat mij doen wat ik wil, Zonder jou kan ik het ook. Ik hoef niet te weten wat je vindt, Het maakt toch allemaal niks meer uit. Jij vindt dit leuk, Maar er is iets wat je niet weet. Door alle kwetsende woorden, Is de muur om mijn hart afgebroken, Omdat je erdoorheen kwam. Maar nu is hij hoger dan ooit. |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
mooi gedaan meid dat lijkt een gedicht over wat we net hebben meegemaakt, kusjes hvj of vind je dat raar als ik dat typ? |
| reactie 2
|
|
|
Dank je. Ja ik heb het net geschreven. Het gaat ook over net. Nee hoor je mag best hvj schrijven, zo lang je het maar meent Xx liefs. |
| reactie 3
|
|
|
okej mooi zo ja ik meen het zeker ik heb er ook een geschreven heeft te maken met daar net maar ook met heel mijn leven hvj |
| reactie 4
|
|
|
Ja...ik heb ook heel wat kwetsende dingen meegemaakt. Vandaar die muur om mijn hart. Dat ik me het zo erg aan kan trekken als iemand die ik helemaal niet ken dat zegt... xly |
| reactie 5
|
|
|
ja irritant is dat ej dat heb ik dus ook ik kan wel een grote mond opzetten maar als ik er dan 1 terug krijg ben ik een van onzeker zeg maar hvj |
| reactie 6
|
|
|
Ja..als iemand zo tegen mij doet, denk ik toch dat ik het verdient heb...maar als ze het tegen anderen doen, jou bijv., dan kan ik er niet tegen... xx |
| reactie 7
|
|
|
ik kan er ook gewoon niet tegen en voor al niet als ze jou moeten pakken want jij hebt al zoveel meegemaakt, ly |
| reactie 8
|
|
|
Ach...Dat is voor het grootste deel toch mn eigen schuld dus ja.. Naja, ze zoekt het maar uit. xx |
| reactie 9
|
|
|
nee zo moet je niet denken meid ja ze zoekt het zeker maar uit xxxx |
| reactie 10
|
|
|
Het is wel zo, maar dat maakt niet uit. Ze mag niemand kwetsen, jou niet en mij niet en niemand anders. x |
| reactie 11
|
|
|
ja je hebt helemaal gelijk meid je bent egt verstandig |
| reactie 12
|
|
|
Haha dank je! En dat verstandig valt wel mee hoor |