Gedichten check: voor kantinka
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Iemand kwetsen is hetzelfde als iemand heel veel pijn en verdriet aan doen, Ik weet soms is het niet zo bedoeld maar zo komt het dan wel over bij iemand, Ik snap het gewoon niet mensen die eerst vind dat je goed bent en daarna kwetsen ze je, Het is gewoon de moeite niet waard, Kijk nou eens naar je zelf: Zou jij het leuk vinden als iemand jou zo veel pijn en verdriet aan deed? Dat denk ik van niet laat iemand doen, en geniet, geniet van je leven en vrolijk het wat op en zet dan heel de wereld maar op zijn kop, Maar laat een ander in zijn waarde en doen, Dan zal je pas veel vrienden krijgen, En ze zouden je respect geven, Respect is belangrijk ik hoop dat jullie dat snappen? dit is voor katinka! (waarschijnlijk omdat je nu best gekwest ben door lieverdje denk ik zelf dan ej?) kom op meid vol houden ej? xxx shannen<3 |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Dank je wel Shannen! Ja ik ben idd beetje gekwest..niet dat ik nergens tegen kan ofzo, maar toch.. Maar dit is heel lief!!! xx Katinka |
| reactie 2
|
|
|
meid ik vind het gewoon niet kunnen en zeker niet tegen jou! ja ik snap dat je gekwest ben, ik zou het ook niet leuk vinden ors xxx |
| reactie 3
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
ts nou sta je aan haar kan loeser stommerd jij zoekt ook al een partij pf |
| reactie 4
|
|
|
WIE IS HIER NOU EEN LOSER? Als je tegen mij wilt zeiken, ga je gang. Maar je laat Shannen erbuiten okee? Dit vind ik echt TE ver gaan. Zoek maar een ander forum waar je miss wel de aandacht krijgt die je wilt. Shannen, laat dit gewoon okee? Laat je niet van de kaart slaan hierdoor.x<3ben er voor je Katinka |
| reactie 5
|
|
|
ach dat vind ik echt zielig van jou oars lieverdje je naam zegt lieverdje hahahah eerst was het zeker andersom en nu ook zeker? ja ga maar op zoek na een andere site waar je alle aandacht krijgt die je wilt okej katinka ik ben er ook voor jou, echt waar, @lieverdje doe gewoon normaal of houd je ... tegen ons okej xxxx voor katinka |
| reactie 6
|
|
|
ts ik vind jou een trut kut shannen ik vond je de beste maar nu niet meer met die kut vrienden van jou. en ik ga niet naa een andere site oars ik ben er ook voor jou oars katinka en shannen |
| reactie 7
|
|
|
Hou es ff op met dat sarcasme van je. Ik weet ook niet wat ik met jou moet hoor. Ik wil echt wel op een normale manier met je praten, maar zo niet. Katinka. |
| reactie 8
|
|
|
weet je ik wist dat ik een kut kind was dat hoefde jij me niet te vertellen oars hahahaha ik heb tenminste vrienden jij niet ej xxxxxxxx voor katinka |
| reactie 9
|
|
|
hahahah eindelijk ik heb een keer gelijk ik ook oars maar niet van die domme als jou en ik hou niet op jullie zijn gewoon een stel verwende nesten, jullie kunnen tenminste voor mekaar opkomen en wie komt ervoor mij op? niemand ik doe het tenminste eerlijk |
| reactie 10
|
|
|
Ja je hebt gelijk dat er niemand voor jou opkomt, maar dat heeft een reden, denk je niet? |
| reactie 11
|
|
|
ja dat denk ik ook ja maar ze wilt vrede wat wil jij want ze heeft jou pijn gedaan |
| reactie 12
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Het was altijd zo gezellig en fijn! waarom moet één iemand het dan bederven?! Vroeger was dit forum toch bedoeld om te reageren op gedichten van andere, niet om ruzie te maken, ze te kwetsen en belachelijk te maken?! Als je niks beters te doen hebt, ga hier dan niet zitten klieren, "lieverdje"! Ps. mooi gedicht Shannen! |
| reactie 13
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 2 |
Ik ben het eens met Amie-x |
| reactie 14
|
|
|
bedankt dat je me gedicht mooi vind ja ik vind het ook oars ze kan heus wel normaaal doen maar als ze echt vrede wilt zal ze het moeten laten tonen ik bedoel je moet reageren op gedichten maar niet om ruzie te maken eerlijk is eerlijk xxx |
| Naar boven | |