Gedichten check: Eigen schuld!!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
dingen gezegd, dingen gedaan. Maar moeten jullie me daardoor gaan slaan.? Moeten jullie me echt elke keer pijn doen? Moet ik nu naar gesloten door jullie toedoen? Vandaag was ik het echt zat. Terwijl me op dit moment zoveel tegenzat. Nu ben ik ergens anders want ik wil niet meer terug. het is nu afgelopen, zeg ik met een zucht. Vaarwel, ik kom nooit meer. Ja mijn spullen halen, maar geen andere keer. Jullie hielpen me niet met mijn probleem. Nu is het tijd dat ik eens stappen onderneem. Dit is voor Salida. mijn crisisopvang waar ik zit/zat. Vandaag ben ik voor de 8e keer weggelopen in 5 weken tijd. Ik werd daar zomaar gefixeerd voor niets. Ik heb door hun toedoen overal blauwe plekke op mijn armen. Vandaag ben ik weggelopen en niet meer teruggekomen nadat ik door de politie werd opgehaald bij een huis. Morgen ga ik weer naar een andere plek gelukkig |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
ej wat verschrikkelijk verdrietig! maar het gedicht is wel goed! ik wens je er heel veel sterkte mee!! kusje van Gerline |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel, ik ben keizenuwachtig over een uur komt mijn voogd me ophalen bij mensen waar ik vannacht gelogeerd heb. En dan gaan we kijken naar een andere plaats. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej ik heb zoiets nog nooit gehoord! maar het is egt verschrikkelijk, kun je me zegge wat er precies gebeurd is?? het mag ook wel via de mail!! liefs xxx |
| reactie 4
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
marcie, wens dat voor jou spoedig de goede plek komt waar jij weer met ondersteuning prof.hulp aan jezelf kan werken lieve groet en dikke knuffel droomster. |
| reactie 5
|
|
|
ik ben nu weer weggelopen. Ik ben nu al drie dagen weg. nu moet ik naar gesloten, omdat ik daar telkens wegliep. Maar mijn voogd snapt niet dat ik daar geslagen ben, en dat ik overal blauwe plekken door hun heb. xx marcella |
| reactie 6
|
|
|
nadiabriene Berichten: 16 |
marcella ik ben dr voor je dat weet je. maar weet ook dat je echt je best moet doen anders kom je dr nooit dan zit je vooraltijd in een crisisopvang en dat wil ik niet maar jij ook niet & als je je best gaat doen en je mag er eerdaags uit dan kan ik je weer zien en kunnen we wel weer leuke dingen doen maar zolang je in de gesloten zit kan dat niet ik mag je niet zien ik moet nu alleen maar naar een foto zitten staren om jou te zien. marcel doe je best doe het voor mij je zusjes en je moeder want zo houden wij het ook niet langer vol & je moeder & zusjes al helemaal niet. kom op zet nog even door. ik hou heel veel van je. |
| Naar boven | |