1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Alles anders...

1
datum 13-07-09 20:05
startpost
katink
Hee!

Even wat anders dan een echt gedicht, maar ik ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden..Dus, mening??

Liefs.x

Ik: houden van iemand, maar zeggen dat ik hem haat. Willen leven, maar proberen te sterven. In iemands armen willen liggen, maar weglopen.

Ik: m’n doel gevonden hebben, maar er niet naar streven. Liefde die ik krijg omzetten in haat tegenover mezelf. Achter de liefste woorden iets negatiefs zoeken.

Ik: naar de top willen, maar mezelf steeds laten vallen. Willen praten over alles, maar zwijgen met een grootste stilte als gevolg. Winnen, maar er van overtuigd zijn dat ik verloren ben.

Ik doe alles anders dan ik eigenlijk zelf wil. Maar wat wil ik nu echt...?
datum 13-07-09 20:15
reactie 1
Verwijderde gebruiker
hej

het is egt wat anders, maar er zit wel wat in!
en het is heel mooi!

xxx
datum 13-07-09 20:17
reactie 2
katink
Dank je. Ja het is heel wat anders...maar wel waar, zoals mijn gedichten ook waarheid zijn..

liefs.
datum 13-07-09 20:49
reactie 3
Verwijderde gebruiker
Jeetje Katinka je omschrijft je eigen ik echt goed!!!
Wel jammer dat je alles altijd negatief ziet.
Ik hoop echt dat het beter met je gaat ..
vanaf nu, morgen en de hele toekomst Katinka.

Positieve reacties naar jou zijn echt positief Katinka, zoek dan ook niet naar het negatieve.
Dat is nergens voor nodig wees trots op jezelf

Groetjes Wendy
datum 13-07-09 20:52
reactie 4
katink
Dank je.

Ja het klopt, ik zie mezelf negatief..Maar daar komt verandering in hoop ik.

Het komt wel goed, nu op het moment gaat het niet zo geweldig, maar het komt ooit wel. Ik hoop dat ik ooit weer helemaal gelukkig zal zijn.

Liefs.!
datum 13-07-09 21:09
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Graag gedaan!!

Natuurlijk komt daar verandering in maar dan moet jij zelf wel willen Katinka.

Focus je op de leuke dingen en laat de nare los.
Beslis zelf en maak een keuze waar JIJ tevreden mee bent.
Als jij je goed voelt .. = dat toch prima?
Je kan nooit iedereen tevreden stellen

Groetjes Wendy
datum 13-07-09 21:17
reactie 6
katink
Je hebt gelijk, ik weet het. Maar het gaat nooit echt goed met me, omdat Ana er altijd is, die me weer verteld hoeveel ik gegeten heb, hoeveel calorieen dat waren, hoe dik ik ben, hoe nutteloos, noem maar op. Als Ana straks weg is, zal ik echt gelukkig kunnen worden. Dat is mijn doel, maar het is een lange weg...Maar ik heb het ervoor over..

Liefs.
datum 13-07-09 21:31
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Dat is een goed begin Katinka.
Laat Ana maar kletsen, het is moeilijk, maar zorg dat jij jezelf accepteert. Laat haar langzaam uit je leven verdwijnen, het gaat ook niet ineens.
Kijk uit naar het moment dat Ana wel aanwezig is maar jou niet meer in haar macht heeft. Uiteindelijk verdwijnt ze zonder dat je het door hebt en ga jij een mooie toekomst tegemoet.

Groetjes wendy
datum 13-07-09 21:33
reactie 8
katink
Ja je hebt gelijk, dat is wat mijn therapeute ook zegt. Maar toch is het moeilijk want ik ben degene die niet meer naar Ana moet luisteren, en weer gewoon moet gaan eten. En dat is voor mij juist zo moeilijk...

Ik moet er komen, voor de mensen om mij heen. Ik heb zoveel mensen zoveel pijn gedaan door aan pro ana te beginnen en dat moet ik nu goed maken door er weer mee te stoppen, hoe moeilijk het ook is...

x
datum 13-07-09 21:39
reactie 9
Verwijderde gebruiker
Als eerste doe je het voor jezelf Katinka!!

Je had nooit aan pro Ana moeten beginnen, dat is een feit!

Maar goed fouten maken doen we allemaal.
Jij hebt wel de kans om je eigen fout te herstellen, dan moet je zelf eerst die drempel over.. dat zal vast heel moeilijk zijn maar jij kan het wel Katinka.

Wel vervelend dat dat ana-gebeuren is begonnen door een persoon die jou op je zwakke plek pakt op het juiste moment.

Hoe lang leef je al met ana?

Groetjes Wendy
datum 13-07-09 21:43
reactie 10
katink
Ik moet het voor mezelf doen, ik weet het. Maar zo voelt het niet. Nog niet. Misschien als ik iets verder ben dat ik het dan zelf in zie.

Ik had er nooit aan moeten beginnen maar ik kan het niet meer terugdraaien. En ik heb er ook goede dingen aan overgehouden want mijn beste, liefste vriendin ken ik van zo'n site.
Het is moeilijk, en dat weet ik. Maar ik wil niet langer in dit wereldje van calorieen, weegschalen, sporten, afvallen en ana leven.

Het is al vanaf begin brugklas, ik ga nu naar de vierde. Dus bijna vier jaar...Maar in het begin was het niet zo heftig..

Liefs.
datum 13-07-09 21:51
reactie 11
Verwijderde gebruiker
De tijd zal het leren Katinka..

Alle negatieve dingen hebben iets positiefs en andersom. Vervelende ana heeft je wel naar een goede vriendschap gebracht.
Dan sta je samen sterker!! Heeft jouw vriendin ook genoeg van ana? Als dat zo is dan kan je elkaar motiveren en steunen.

De brugklas .. oe. echt een fase in je leven dat je vatbaar bent..
Gefeliciteerd dat je naar het vierde jaar gaat

Groetjes wendy
datum 13-07-09 21:54
reactie 12
katink
Ja dat is waar. Ik zie wel waar ik kom...met of zonder Ana. Op het moment leef ik een beetje met de dag en durf ik niet goed naar de toekomst te kijken. Als ik morgen haal is het goed, of misschien ook niet.

Ik haal heel veel steun uit mijn vriendin. Zij is er zo goed als helemaal van af en ze helpt me enorm. Als ik haar niet had, had ik dit nu niet kunnen schrijven. Dat klinkt overdreven, maar het is echt zo.

Dank je! Ik ben zo blij dat ik over ben, naar 4 Gymnasium!

Liefs.
datum 13-07-09 22:01
reactie 13
Verwijderde gebruiker
4 gymnasium? echt goed van je Katinka!

Als je vriendin van ana af is dat weet zij wel wat de moeilijke momenten zijn.
Durf naar de toekomst te kijken Katink, je eigen toekomst.
Droom over de toekomst.. en dromen kunnen uitkomen....

Groetjes Wendy
datum 13-07-09 22:06
reactie 14
katink
Dank je.

Ik moet wel naar de toekomst kijken, hoe moeilijk het ook is...

xxliefs.
datum 13-07-09 22:11
reactie 15
Verwijderde gebruiker
Jij kan het wel Katinka.
Als ik je gedichten lees maak ik daaruit op dat jij sterk genoeg bent om ana te verslaan!

Ik ga zo al slapen, denk dat ik morgen weer even op het forum ben.
Katinka maak juiste keuzes en sta er 100% achter. Jij komt er wel
Groetjes wendy
Naar boven

1

Reageren op: Alles anders...

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.