Huiskamer: Gedicht uitgeven
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik wil graag mijn gedichten uitgeven in een vorm van een gedichtenboek/bundel. Ik heb al een website gevonden, maar ik heb geen flauw benul wat de prijzen zijn. Het staat er niet zo duidelijk vermeld vind ik. De website is www.lulu.com ; kan iemand me helpen? Of andere ideeen?? Het is overigens nog alleen voor mezelf, het komt niet in de winkel te liggen ofzo. Groetjes Marco |
| reactie 1
|
|
|
ljnina Berichten: 24 |
Hoi Marco, Toevallig dat ik dit lees, ik looop ook al een tijdje met de gedachte rond om een eigen boekje/bundel te maken. En inderdaad voor mezelf, maar ook voor familie en vrienden. Misschien kunnen we samen uitzoeken hoe dit in zijn werking gaat... Hebben andere mensen nog tips..ideeen??? Groetjes Nina |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Kan ik jullie dan alvast iets verklappen... Binnenkort gaan wij als 1001Gedichten deze optie aanbieden aan onze leden We verwachten dat dit rond midden september klaar is! Edit: Nu het er toch over gaat, wat lijkt jullie een redelijke prijs voor een mooie bundel? Dus netjes een voorkant met een foto of design naar keuze en een stuk of 20 á 25 gedichten? |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Nina, Ik heb mijn gedichtenbundel ondertussen al uitgegeven via een uitgeverij. Als je wilt kan ik je wel vertellen hoe ik het heb aangepakt. Als je dan vragen hebt, hoor ik het wel. Als je wilt wachten op de optie op deze site, kan dat natuurlijk ook @ Besto, Mooi op tijd, *zucht Als jullie willen, heb ik hier wel een voorbeeldje van mijn gedichtenbundel die ik heb uitgebracht: ik heb 2 versies uitgebracht (zwartwit en kleur) www.pumbo.nl/boek.php?pid=103 www.pumbo.nl/boek.php?pid=106 Groeten Marco |
| reactie 4
|
|
|
Haha, het was eigenlijk de bedoeling om het voorlopig nog even geheim te houden. Maar omdat er toch wel interesse in is merk ik zou het leuk zijn om ook jullie ideeën direct mee te nemen. Denk dat wij enkel zwart-wit binnenwerk gaan aanbieden met een buitenkant in kleur. Dit is naam mijn mening het mooiste en ook qua prijs redelijk betaalbaar. |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Mooi admin ,kan niet wachten ik wil nl graag een bundel uitgeven! vriendelijke groet droomster |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Een eigen bundel? Ik kan ook al niet wachten! Simpel kan ook mooi zijn, het gaat tenslotte om de inhoud. Een persoonlijke gemaakte kaft maakt het wel eigen. Misschien een idee dat je gedichten kan samenstellen van andere leden? Als ze toestemming geven.. Groetjes Wendy |
| reactie 7
|
|
|
ljnina Berichten: 24 |
besto, wat super dat jullie dat via de site gaan aanbieden, toch weer iets extra's naar de leden toe...en waar, denk ik, diverse leden wel gebruik van gaan maken. Eenvoud is vaak mooi, dus binnen in zwart wit lijkt me een goede optie om mee te beginnen en het is inderdaad wel aantrekkelijk als de buitenkant in kleur kan, dat spreekt toch wel iets meer aan. Je kan in de toekomst altijd nog kijken of er meerdere opties bij moeten komen, afhankelijk van het animo wat er voor is...ja toch. Marco, ik heb even op de link gekeken en het ziet er netjes uit..., ben erg benieuwd hoe je dat zo snel gerealiseerd hebt... Wendy...het is inderdaad wel belangrijk dat er dan toestemming moet zijn van de de dichter...maar het lijkt mij niet helemaal de bedoeling om gedichten van een ander te gebruiken in een eigen dichtbundel...of snap ik je verkeerd..? Wel leuk om te lezen dat mensen zo enthousiast zijn en meteen met ideeen komen... Groetjes Nina |
| reactie 8
|
|
|
Hoi Nina, natuurlijk wel een eigen bundel. Ik bedoel dat sommige gedichten van anderen soms zo mooi zijn .. dat het wel iets is om op papier te bewaren. Het gaat mij voornamelijk eerst om mijn eigen gedichten te bundelen Groetjes wendy |
| reactie 9
|
|
|
We gaan eerst alleen de optie bieden om je eigen gedichten in een bundel te zetten, misschien later schrijvers de mogelijkheid geven om hun gedichten vrij te geven voor publicatie in bundels van anderen. (uiteraard met vermelding van wie het gedicht gemaakt heeft). |
| reactie 10
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Wat een leuk idee, ik zou het dan ook wel willen, gr shannen |
| reactie 11
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Echt super vet idee xxRenée |
| reactie 12
|
|
|
Besto: wanneer is het moment daar om een gedichtenbundel van jezelf te bestellen? Wat zijn de kosten? Een idee voor de kaft: Wat dacht je van je eigen avatar? Groetjes wendy |
| reactie 13
|
|
|
De eerste twee vragen heb ik de antwoorden nog niet op helaas. We zijn er druk mee bezig! Verder is het de bedoeling dat je een eigen kaft kunt maken, een avatar is maar een heel klein plaatje, en is te klein voor een kaft. |
| reactie 14
|
|
|
Besto, bedankt!! Voor ons (dichters) is het nog een kwestie van geduld.. Groetjes Wendy |
| reactie 15
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 10 |
ik kan nu niet eens in me auteurs platform. hoe komt dat?? |
| Naar boven | |