Gedichten check: Je zoekt me
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Je zoekt me, Je hoort me niet. Ik praat tegen je, Je verstaat het niet. Omdat je denkt, Dat ik weg ben. Je zoekt me, Je ziet me niet. Ik kijk je aan, Maar je kijkt door me heen. Omdat je denkt, Dat ik weg ben. Je zoekt me, Je voelt me niet. Ik leg mijn hand op je schouder, Maar jij kunt mij niet aanraken. Omdat je denkt, Dat ik weg ben. Je zoekt me, Je kunt me niet vinden. Hoe goed je ook zoekt, Het zal niet lukken zo. Omdat je denkt, Dat ik weg ben. Je zoekt me, Met je ogen, je oren, je handen. Je vindt me niet, Je zoekt niet met je hart. Want alleen als je me écht zoekt, Zul je me vinden. Je kunt me vinden, Want ik sta naast je. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Wat een leuk gedicht Katinka! Echt mooi geschreven/omschreven. Vooral de laatste zin vind ik zelfs wel grappig, of is het niet zo bedoeld? Waar is dit gedicht op gebasseerd, onbegrijpelijkheid? Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
heel mooi !Lees tussen de regels wat je bedoeld. katink heb jij je gedicht gezien op www.droomster.nl.........onder gastenhoek heffie he!.vind je hem mooi?als je hem te vind geef het dan aan. lieve groetjes droomster |
| reactie 3
|
|
|
Dank je Marco. Het was niet grappig bedoelt, maar mooi als je dat vindt. Het is niet echt ergens op gebasseerd... Dank je droomster. Ja ik heb het gezien, ik vind het mooi. Kun je hem met plaatje naar mij sturen? Dan heb ik hem ook zo op de pc. Ik vind het echt goed zo! Liefs. |
| reactie 4
|
|
|
Ik snap dat het gedicht op zichzelf niet grappig is, maar de laatste zin komt er zo tegenstellend uit. Snap je wat ik bedoel? Dat maakt het laatste stukje een beetje grappig Groetjes Marco p.s.; het kan ook gewoon een gedicht voor tussendoor zijn, maar dat pik je niet zulke zinnen eruit vandaar mijn vraag |
| reactie 5
|
|
|
Nee je hebt gelijk hoor. En je mag het best grappig vinden als je wilt Ik voel me best vaak eenzaam ja, en nu helemaal, dus ik dacht: Tijd voor een gedicht Liefs |
| reactie 6
|
|
|
Daar heb je helemaal gelijk in, dan zou ik ook gaan dichten. Als ik inspiratie krijg vandaag, ga ik ook weer eens wat dichten. Nu heb ik nog geen ideeen ofzo |
| reactie 7
|
|
|
Haha dat komt vanzelf! Ik ga zo even, ik kom straks weer terug,. Tot straks! x |
| reactie 8
|
|
|
Is goed, ik ga nu ook. Tot vanavond denk ik dan, Groetjes Marco |
| reactie 9
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
misschien tipje? Je kunt me vinden, omdat ik naast je sta! groetjes droomster |