Gedichten check: Het kleine meisje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
-- Ik buig voorover, En zie de spiegeling in het water. Niet ik, maar een klein meisje met donkere slierten haar. Kleine golven dragen haar schreeuw, Die nog na galmt in mijn oren. Een zee aan zeepresten, Strekt zich in wolkenpartijen voor me uit. Ik wil haar vasthouden, Maar ze verdwijnt, net zoals ze toen Verdween. Mijn diep versleten mensenziel, Maakt de wereld emotioneel. -- Na aanleiding van het verlies van mijn zusje. |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Wow Roosje je hebt me diep geraakt Ik vind dit echt een heel mooi gedicht en er zit heel veel emotie in. Ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen Heel veel stertke xxx |
| reactie 2
|
|
|
Alex91 Berichten: 28 |
ik ben het met miekiemouse eens, het is een gedicht die mensen kan raken. Maar voor al een werkelijk prachtig gedicht. Groeten, Alex |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Echt heftig, Roos! Sterkte ermee! Ik vind je gedicht echt heel bijzonder geschreven, echt vol emotie. Het raakt mij ook echt, ik merk vooral je machteloosheid hieruit op. Heb ik dat goed?? Groeten Marco |
| reactie 4
|
|
|
Bedankt voor alle reacties! Bijzonder dat het drie mensen op een rij raakt. @ Marco; Ja, ik voel me op het moment ook heel erg machteloos. Er gebeurd van alles, en ik heb niets in de hand. Nouja, het gedicht zegt op het moment genoeg, denk ik. Liefs |
| reactie 5
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Dat is echt rot!! Ik kan je heel goed begrijpen, alleen het inleven is wel erg lastig. Vooral omdat het om zo'n jong zusje gaat. Ik leef wel heel erg met je mee; het is ook moeilijk; Groetjes Marco |
| reactie 6
|
|
|
Dat is fijn. Liefs Edit: Ik heb nog een gedicht geplaatst, dat wou je toch zo graag? Ik ben er speciaal voor naar beneden gelopen, dus lezen zul je! |
| reactie 7
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Prachtig Roos, echt.. Heeel veen sterkte! Ik ben er voor je. xx |
| reactie 8
|
|
|
Dankje Katinka... Ik weet je te vinden. Liefs |