Gedichten check: Verloren plekken
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik ben op het moment niet zo heel veel bezig met dichten, dus verwacht geen meesterwerk. -- De allerlaatste weken, Dagen gingen snel. Ik zie steeds het spoor en denk aan plekken, Waar het heen gaat - en ik niet meer. Ik ben sinds kort gebonden aan mezelf. Op de plekken waar ik je vond, ben ik mezelf Steeds kwijt. Ik vind je pas als mijn hoofd schreeuwt om medelijden, Die ik toch niet vindt. Je laat geen ruimte over voor de onrust, Die oplaait en aanwaait tot aan het einde van mijn haren. Mijn haren dansen met de kleuren van de herfst- Storm, waarin ik me bevindt. Met mijn gedachte ergens anders, Ben ik altijd overal. Toch blijf ik onderweg, met een eind Bestemming voor ogen. Onbereikbaar. -- |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
Wauw.. no comment.. x' |
| reactie 2
|
|
|
Oh, ik heb hem er twee keer opgezet. Bedankt voor je reactie. liefs |
| reactie 3
|
|
|
whahaha. ja, maar geeft niet. ik ben zo van je onder de indruk. jij en marco verbazen me keer op keer.. en doe me een lol. je gaat het me niet aandoen oooooooooooooooit te stoppen met schrijven toch? x' |
| reactie 4
|
|
|
Ah, dat is lief. En nou ja, omdat je het zo lief vraagt blijf ik voorlopig nog wel schrijven. Liefs |
| reactie 5
|
|
|
whahaha oke, daar hou ik je aan x |
| Naar boven | |