Gedichten check: Zie je me nog staan?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Alex91 Berichten: 28 |
Zie je me nog staan? Hoelang zie ik jou al staan? Hoelang weet ik al dat ik van je hou? Komt er ook dag dat ik dat echt aan je mag vertellen? Zo ja, hoe mag ik dat dan vertellen? Zal jij dan ooit weer van mij houden? En kunnen we dan voor altijd samen zijn? Ik hoop van wel, want ik hou van jou tot in de eeuwigheid. Maar hoop jij dat ook. Zie jij mij nog wel zitten later? Nu heb je iemand anders. Maar ik voel dat je bij mij hoort. Want ik kan niet geloven dat jij mij niet meer wilt. want ik voel dat je ergens nog van me houd. Maar misschien heb ik dat wel mis. maar dat is het belangrijkste niet. want nu niet, kan later wel. en dan komt het wel goed. de tijden die ik nu met je heb, zijn niet ongelukkig te noemen. ik blijf dan ook gewoon doen wat ik moet doen. want zoals als ik het nu doe, gaat het de goede kant op. En dan ziet ze me vast wel weer staan. want gelukkig met jou zijn, is waar ik met smart wacht. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
mooi.. alleen (klein puntje van kritiek) te veel gemaar en gewant. sorry :$ xx' |
| reactie 2
|
|
|
Beste mensen ik heb hem effe aangepast. Graag ontvang ik jullie reactie Zie je me nog staan? Hoelang zie ik jou al staan? Hoelang weet ik al dat ik van je hou? Komt er ook dag dat ik dat echt aan je mag vertellen? Zo ja, hoe mag ik dat dan vertellen? Zal jij dan ooit weer van mij houden? En kunnen we dan voor altijd samen zijn? Ik hoop van wel, want ik hou van jou tot in de eeuwigheid. Zie jij mij nog wel zitten later? Nu heb je iemand anders. Maar ik voel dat je bij mij hoort. ik kan niet geloven dat jij mij niet meer wilt. want ik voel dat je ergens nog van me houd. Maar misschien heb ik dat wel mis. Dat is dan niet het belangrijkste. want nu niet, kan later wel. en dan komt het wel goed. de tijden die ik nu met je heb, zijn niet ongelukkig te noemen. ik blijf dan ook gewoon doen wat ik moet doen. En als zo door blijf gaan, gaat het de goede kant op. En dan ziet ze me vast wel weer staan. want gelukkig met jou zijn, is waar ik met smart wacht. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
idd beter hihi. post je meer? volgens mij ben je nieuw, niet waar? x |
| reactie 4
|
|
|
juist dat klopt, maar ik heb al meer gedichten, maar sinds kort ben ik er echt meer in gaan verdiepen, omdat ik ook vroeger en ook nu wel een en al wat mee maak. ik zag dat jij ook wat mee hebt gemaakt Xx |
| reactie 5
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Alex! Ik vind het een goed gepersonaliseerd gedicht, alleen eerlijk gezegd wat langdradig. Misschien iets om mee te nemen in je volgende gedichten. Verder heb je naar mijn idee nog veel meer in je mars, dus vooral door blijven schrijven! Nogmaals goed gedaan en hoop snel weer wat van je te lezen, Groeten Marco |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hi Alex, Wat gezellig, een nieuweling..... Ik zal me even voorstellen, ik ben Roos. Ik ben het in deze zin met Marco eens, je kan veel meer dan dit. Dit gedicht is té simpel en té langdradig voor jou kunnen. Ik ben ook erg benieuwd wat je van mij gedichten vindt, zie bovenstaande reden ( omdat je nieuw bent dus) Ik wens je veel plezier toe op de site en op het forum! Liefs, Roos |
| reactie 7
|
|
|
Dankjewel wel voor jullie reactie Groeten, Alex |
| reactie 8
|
|
|
Hee Alex! Leuk dat je ook ff aan het forummen bent Groeten Marco |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik wil je ook zeker niet het idee geven dat je slecht bent ofzo Sorry als het zo over kwam, in ieder geval. Wij hebben trouwens geen ervaring met goede gedichten, hoor. Wij lopen hier alleen al wat langer. Nouja, we horen wel van je. Liefs |
| reactie 10
|
|
|
Ik ben op dit moment al bezig met een gedicht, ik ben een snelle denker, omdat ik al met veel dingen rond loop, het volgende gedicht gaat over geluk. De titel is: Waar is mijn geluk? Groeten, Alex |
| reactie 11
|
|
|
Das ook toevallig! Die heb ik laatst geschreven en met dat onderwerp ben ik momenteel heel veel bezig; een link: www.1001gedichten.nl/gedichten/15880/geluk/ Ben benieuwd wat je ervan vind Groeten Marco |
| reactie 12
|
|
|
Ik heb hem gezien ja, hijs kort maar zeker goed inmiddels heb ik mijn tweede gedicht. ben benieuwd! Groeten, Alex |
| Naar boven | |