Gedichten check: Well...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
Ze begint haar verhaal te vertellen, en ik wil haar echt geloven. Maar ik doe het niet, want ik zie de angst in haar ogen. Ze wilt niet meer lelijk zijn. Ze wilt zich verschuilen. Alleen zijn in een hoekje, Om daar stiekem te gaan huilen. Ze haat het, Als mensen naar haar kijken. Maar wat doet ze? Ze laat het niemand blijken. En ik zie het allemaal in haar ogen. En zelf ik voel haar angst. Maar ik weet het, Zij is het bangst. En ik wil haar echt geloven, Dat ze het leven niet verlaat. Maar ik weet ook diep van binnen, Dit meisje vergaat. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind hem over het algemeen héél mooi, alleen vind ik dat er af en toe haast lijkt op gedwongen rijm... Soms loop ik daar zelf ook tegen aan, kan ik het juiste woord niet vinden.. Dan haal ik gewoon alle rijm eruit, of pas ik het rijmschema aan. De laatste twee regels vind ik echt hééééél mooi. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
haha, ja dank je. het is ook niet zo goed hoor.. deze die ik nu allemaal post zijn van 3/4 jaar geleden. beginnersgedichten dus maar, ik post binnekort wat jongere gedichten hoor. moet ik dan alleen nog wel even overtypen. xx' p.s. dit is dus net zo'n gedicht. met gedwongen rijm =P Nachten gehuild. Dagen verschuild. Ik kon het niet meer aan. Want elke dag ging moeilijker. Stiekem liet ik mezelf gaan. Geleefd in angst. Ja, dit meisje was het bangst. Ik kan er niet meer tegen. De mooie dromen veranderen in nachtmerries. Nee, ik wil ze niet meer beleven. |
| Naar boven | |