Gedichten check: lees nu!!!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik baal er zo van, Mensen die me in de steek laten, Ik haal er ook alleen maar lage cijfers van, Ik zit er zo mee in me hoofd, Ik ben er gewoon helemaal onder verdoofd, Zoals een naald mij kan laten verdoven kan jij dat ook maar jij doet het gemener en pijnlijker, Ik ben echt onzeker geworden, ik weet het niet meer, Wat ik kan zeggen en wat niet, Want anders pest jij me weer en dan geniet jij er lekker van, Je zet me helemaal onder druk, Druk die ik nooit eerder heb gevoeld, Ik hoop voor je dat het nooit zo is bedoeld, Zo een mens onder druk zetten en pijn doen, Ik weet dat jij het niet inziet maar ik vind dat je dit niet kan maken tegen over de ander, Laat me met rust! Ik wil geen druk en lage cijfers halen, Omdat jij me dwingt om zo te gaan doen, Laat me gewoon in me waarde en zoek lekker een ander om te pesten, En ga vooral niet kwetsen dat doet pijn, Laat iedereen er buiten zijn, Het zijn jou probelemen waar wij niet mee kunnen zitten los het snel op! En houd voor de rest tegen iedereen je kop, Sorry dat ik het zo moet zeggen maar als ik het niet doet doe een ander het straks! gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
wat erg zeg!!! egt!! kun je er wel met iemand over praten???? liefs |
| reactie 2
|
|
|
nou met iemand over praten doe ik niet snel want straks zeg ik weer iets verkeerds liefs |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Echt vervelend, Shannen! Probeer er toch eens met iemand over te gaan praten ongeacht wie. Je zegt niks verkeerds, want je doet het gewoon goed. Bovendien ben je verkeerd bezig als je niks zegt Groetjes Marco |
| reactie 4
|
|
|
ja ik probeer het maar dan rollen de tranen alweer over me wangen en kom ik er niet meer uit snap je liefs |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Jeetje Shannen, dat is niet zo leuk. Ga er met iemand over praten die je vertrouwd, dan moet het goed komen. Je zegt niets verkeerds, want je bent goed zoals je bent. Liefs. |
| reactie 6
|
|
|
ja het is ook zo maar zoals ik al zei dan rollen de tranen over me wangen en kan ik niks meer zeggen het is meschien raar maar het is gewoon zo, liefs |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wat maakt het uit? Huilen is niet erg, dat toont dat je gevoel hebt, en dat je het je echt aantrekt. Zoek iemand waar jij een vertrouwd gevoel bij hebt, en bespreek het samen! |
| reactie 8
|
|
|
Wees jezelf, dus laat de tranen er ook zijn. Bovendien kan het enorm opluchten om 's ff uit te huilen bij iemand. En je bouwt er tegelijkertijd een sterkere band met iemand mee op |
| reactie 9
|
|
|
ja ik snap je echt meid, maar ik ben iemand die niet snel om die dingen ga praten eerder huilen en aangezien ik ook veel familie heb verloren komt die verdriet er ook snel bij, en praat ik er niet meer over, ik heb het wel eens gedaan met iemand maar ik voelde me er niet beter op het gevoel dat iemand anders het weet waar ik mee zit vind ik raar snap je me? |
| reactie 10
|
|
|
Wees jezelf, dus laat de tranen er ook zijn. Bovendien kan het enorm opluchten om 's ff uit te huilen bij iemand. En je bouwt er tegelijkertijd een sterkere band met iemand mee op; EDIT: volgens mij had je dit nog niet gelezen. ==================================== Het maakt niet uit dat iemand anders weet waar je mee zit, jij moet verder. Dus ook jouw problemen zullen moeten stoppen. |
| reactie 11
|
|
|
ja het is ook zo maar anders zit iemand anders er weer mee en dat vind ik zielig snappie |
| reactie 12
|
|
|
Er zit niemand anders mee. Mocht je je daar dan zorgen over maken dan kun je dat ook van te voren zeggen natuurlijk... |
| reactie 13
|
|
|
ja dat is ook zo ik ga er snel met iemand over praten okej |
| reactie 14
|
|
|
Hartstikke goed van je Shannen! =) |
| reactie 15
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik vind het heel vervelend voor je maar ik wilde toch nog even wat zeggen over het geddicht ik vind dat je echt heel erg vooruit bent gegaan vergelijken met je andere gedichten vind ik deze echt vooruit gegaan heel goed gedaan ! liefs x |
| Naar boven | |