Gedichten check: Voor jou
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Joop Berichten: 276 |
vleugels wou ik voor je kopen vleugels, want dat leek me fijn was de hemel altijd open hoefde je nooit bang te zijn en je leek dan op een engel was je licht en was je rein want je weet wel dat een engel nergens schuldig aan kan zijn toen dacht ik aan een regenboog want je houd van mooie kleuren zit je ergens mee omhoog klim je op je regenboog kijk je hoog op alles neer geeft jouw regenboog je vrede na een poosje kom je weer heel tevreden naar beneden vleugels of een regenboog zijn ongrijpbaar in dit leven mijn verlangens gaan te hoog zoiets moois kan ik niet geven daarom schrijf ik dit gedicht ale een vriend die om je geeft misschien is het een heel klein lichtje dat een beetje warmte geeft |
| reactie 1
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
SUPER FANTASTISCH GEWELDIG PRACHTIG MOOI echt supermooi je kan er echt heel mooi je gevoel in leggen. wil je mijn gedicht supermoe lesen? en mijn andere nieuwe over mijn zusjes?en mijn gedicht verliefd en reageren? |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
wauww,, egt SUPAA goed! Zit egt veel gevoel in. Alles mooi gerijmd en toch een mooie gedachten, egt superrrr goed!! Heb er gwoon geen woorde voor xD. xx |
| Naar boven | |