Gedichten check: Kijk eens in de spiegel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Kijk eens in de spiegel, En zie jezelf daar staan. Zo mooi, zo rustig, Maar vooral, zo lief. Kijk eens in de spiegel, Kijk jezelf maar aan. Kijk eens eerlijk naar jezelf, En vertel me wat je ziet. Kijk eens in de spiegel, Laat je tranen maar gaan. Ik weet dat je het niet wilt weten, Je spiegelbeeld klopt niet. Want wat jij ziet in de spiegel, Zijn dingen die niet kloppen als ik naar je kijk. Een mooi, lief meisje is wat ik zie, Daar, in die spiegel. |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Katinkaaaaaa .... je hebt weer een super gedicht geschreven... ik vind deze echt heel mooi... misschien komt dat wel omdat ik mezelf erin herken Maar je moet weten.... IK BEN ER ALTIJD VOOR JE. Samen zijn we sterk en kunnen we de hele wereld aan. laat al die mensen maar lullen. wij hebben elkaar nog xxx |
| reactie 2
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Supermooi gedicht, Katinka! Echt hartsikke mooi |
| reactie 3
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
heel mooi kei-goed gedaan ! |
| reactie 4
|
|
|
@Miekie: Dank je! Nou, misschien zeg ik het wel tegen jou @ichigo: Dank je! @Ashley: Tnx!! Liefs. |
| reactie 5
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Katinka, Ik heb al lang niet meer op je gedichten gereageerd, maar beter later dan nooit Ze zijn nog steeds even mooi! Xx Anne |
| reactie 6
|
|
|
Dank je Anne! Xx liefs |
| reactie 7
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
wou je hebt weer een super gedicht geschreven (L) ben er voor je, je weet zelf |
| reactie 8
|
|
|
Thanks!!!!!! Ja ik weet het. En ik ben er ook voor jou Hou van je!x |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
wat een super mooi gedicht!! heel herkenbaar! liefs |
| reactie 10
|
|
|
Dank je! Echt leuk, al die positieve reacties. Na, ik heb er ook erg mn best op gedaan... xx |
| reactie 11
|
|
|
RoosH Berichten: 15 |
Wauw! Wat onwijs mooooi!!!! Liefs Roos. |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Mooi gedicht Katinka!!!!! Groetjes Wendy |
| reactie 13
|
|
|
Dank jullie! Word er helemaal verlegen van... xx |
| reactie 14
|
|
|
maartjee Berichten: 6 |
Heel mooi gedicht! ik herken me er zelf ook wel een beetje in :$ echt kei-goed gedaan! xx |
| reactie 15
|
|
|
servae Berichten: 2 |
mooi deprie, maar ben jij niet zo'n mooi, lief meisje dan? |
| Naar boven | |