Gedichten check: Ruzie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mijn hoofd verborgen in mijn kussen, laat ik stiekem af en toe een traan. Niemand die dit verdriet kan blussen, blijf allemaal maar van mij vandaan. Was dit kussentje maar jouw armen, waar ik altijd even schuilen kan. Kon je mijn hart maar weer verwarmen, maar dit komt er helaas niet meer van. Waar is onze liefde gebleven?, Zal het ooit nog goed kunnen komen? Zou je me ooit kunnen vergeven? Of kan dit alleen in mijn dromen? Geloof je me als ik zeg 'het spijt me'? Zeg je dan hetzelfde tegen mij? Is er een kans van 'ik hou van je'? Of is onze liefde echt voorbij? xmening/? |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heel mooi, Echt heel mooi ! xxx |
| reactie 2
|
|
|
bedankt heb ik geschreven omdat ik eerst echt ruzie had met mijn vriendje, was echt niet leuk Hebben elkaar 2 dagen niet meer aangekeken, maar nu is t weer goed gelukkig xx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
idd sjatt weer goed en zo zie je maar kan goed kome hoor, jou niet iets nie kunnen vergeven zou onmogelijk zijn, alleen was mijn schuld maarjah hoef volgens jou niet altijd te kloppen heh :p Liefde tussen ons gaat nooit voorbij <3 hier heb je em weer : Ik hou van Je<3 LoveYouxxxx(voor altijd voor het geval dat je het niet weet :p) |
| reactie 4
|
|
|
RoosH Berichten: 15 |
Echt een prachtig gedicht! Jij schrijft echt heel erg mooi! Liefs Roos |
| reactie 5
|
|
|
Heyy, Bedankt Roos xx |