Gedichten check: Emotie in schrift (graag feedback)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 20 |
Met vurige emotie in mijn vingers Schrijf ik gedichten vol verdriet De tranen rollen van de woorden Beter verwoorden, kan ik het niet De zinnen schreeuwen mijn angst En afentoe verlies ik controle Dan snik ik 'waar ben ik beland' Ben ik bang dat de hoop al is verloren En mijn vingers blijven vertalen De woorden die mijn leven beschrijven En die zullen ze blijven herhalen Tot ik het leven weer zal begrijpen ********************* Schrijf het net, heb al eerder aangegeven dat mijn NL niet super is, misschien dat iemand daar naar zou willen kijken, en misschien tips voor een volgend gedicht (liever geen zinnen schrijven, wil wel aanpassen maar als ik dat met iemand anders ze zinnen doe voel ik me er niet lekker bij) |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hallo GJ ( ik weet niet hoe ik je anders moet aanspreken) Ik ben 17, dus wil niet zeggen dat mijn spelling geweldig is, maar ik heb er in ieder geval nooit problemen of moeite mee gehad. De enige spelfout die ik hier kan ontdekken is "afentoe" dat wordt namelijk los van elkaar geschreven, dus als "af en toe" Los daarvan vind ik dit een mooi gedicht, en vind ik je een goede dichter. Liefs, Roos |
| reactie 2
|
|
|
Hallo Roosjee, Ja GJ is gewoon goed maarja ik wil gewoon een stuk verbeteren in gedichten schrijven, iemand iets waar je veel aan heb gehad, iets waar je wat aan heb in je gedachtes als je schrijft. |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee GJKoene, Je schrijft erg mooi. Lees graag nog meer van je, Groeten Marco |
| reactie 4
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
gj koene, mooi en goed gedicht. Heb hem ook op site gelezen daar had je de fout van spatie hersteld heb 4 ster gegeven! gr droomster |
| reactie 5
|
|
|
Dankjewel allemaal, ik zal uiteraard blijven schrijven, zal in de toekomst proberen misschien nog wat langer te maken, ik schrijf nu eigelijk standaard evenveel zinnen (12) Dankje ook voor de sterren Ga wat research doen kijken of ik iets van andere mooie stijlen kan zien die ik dan kan proberen |
| Naar boven | |