Ideeën en suggesties: Foto's/ plaatjes
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Beste beheerders van deze site, Het lijkt me erg leuk als bij gedichten ook foto's of/en plaatjes kunnen worden geplaatst. Is dit ook mogelijk er bij te doen als optie? Er zijn vast nog meer leden die dit wel willen?! Mij lijkt het erg leuk! Ik weet alleen niet of dat betaald is, maar ik kan het altijd vragen... Groeten Marco |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Jaaaaaaaaaaaaaaa, goed idee!!!!!!! Ik vind het een geweldig idee! |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hmm, het idee is leuk. Alleen de uitwerking is wat lastiger helaas. Zou je preciezer willen uitleggen hoe je de foto's of plaatjes erbij wilt hebben? Dus als achtergrond, of er naast, of hoe? |
| reactie 3
|
|
|
Mooi dat jullie het idee leuk vinden Mijn idee was om er plaatjes op de voorgrond onder of naast het gedicht te kunnen toevoegen d.m.v. een extra optieknop. Is dit mogelijk? Groetjes Marco |
| reactie 4
|
|
|
RoosH Berichten: 15 |
Leuk ideee!!!! Liefs Roos |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
ja admin met achtergrond is mooi! Maar liever eerst sommige gedichten afkeuren die nergens op slaan[althans niet op gedichten site thuis horen ]en met onnoemelijk veel spel fouten .Vanmorgen twee gedichten op voorpagina gezien bij nw gedichten was alleen in titels om te huilen van spel fouten.Dit is geen reclame voor deze mooie site. Keur dan liever af op spelfouten die kunnen ze tenslotte verbeteren .vriendelijke groet droomster. |
| reactie 6
|
|
|
De keuring gaat soms iets te snel inderdaad, daar moeten we nog wat beter op letten. We willen de site graag netjes en overzichtelijk houden, ik ben er nog steeds bang voor dat als we afbeeldingen gaan toestaan het erg rommelig wordt. Zodra we hiervoor een goede oplossing hebben bedacht zullen we dit invoeren. |
| reactie 7
|
|
|
Jammer dat het nu nog niet wordt uitgevoerd, maar wel begrijpelijk. Hopelijk hebben jullie snel een goed idee hierover, Groetjes Marco |
| reactie 8
|
|
|
Zal er in mijn vakantie eens wat over brainstormen en misschien rolt er dan een goed en bruikbaar idee uit. |
| reactie 9
|
|
|
Ok! Lijkt me goed, dan wacht ik dat nog wel even af Groeten Marco |
| reactie 10
|
|
|
Zozoe Berichten: 3 |
Ik zou het zonder betaling doen. Of accepteer dat je plaatjes kan plakken en kopieren. Voor de rest wel een goed idee... xx Zozoe |
| reactie 11
|
|
|
Trijske Berichten: 17 |
Ja, dat si een goed idee, Marco... Maar, zou het ook niet leuk zijn, om ook op je achtergrond en/of profiel plaatjes te hebbben? Lijkt me ook heel leuk! |
| reactie 12
|
|
|
Misskrull18 Berichten: 3 |
goed idee indd. Zou het misschien nog wat leuker maken. en misschien ook meer lettertypes en zelsf kleuren combinaties maken haaha. (a) |
| reactie 13
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
GOED IDEE!!!! kun je zelf toepasselijke plaatjes als achtergrond ofzo doen! Het idee van Misskrull18 vind ik ook ee goed idee!! |
| Naar boven | |
Reageren op: Foto's/ plaatjes
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...