Gedichten check: ......
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Door gebrek aan zelfkennis richt ik mijzelf ten gronde Al het slechte wat ik doe, al mijn zonden Het wordt mij allemaal te veel, ik kan het niet meer aan Alle littekens op mijn ziel maken het mij onmogelijk te blijven staan Ik heb er genoeg van, ik wil dit gewoon niet meer Ik hoor nergens echt goed bij en mijn hart doet zo’n zeer Al mijn haat, nijd, pijn en verdriet Deze gevoelens kan ik geen plek geven En alle mensen zijn blind, er is niemand die het ziet Misschien moet ik maar gaan stoppen met leven... Oud gedicht. Zag het liggen en dacht: Laat ik het maar eens op 't forum zetten. Wat vinden jullie? Weet trouwens geen titel... |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Ik vind het moeilijk om treurige gedichten te beoordelen maar deze is goed, Ichigo Een titel verzinnen is niet makkelijk maar wat dacht je van: Te veel .. of Te veel zorgen Groetjes Wendy |
| reactie 2
|
|
|
Ik denk dat "te veel" wel goed is. Hartstikke bedankt! |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Wow Ichigo, wat heb jij het moeilijk! Maar het komt vast goed, dat is zeker. Misschien dat je zelf kunt vertellen aan mensen wat je dwars zit, zodat zij jou beter begrijpen. Vaak denken mensen niet goed genoeg over een ander of denken ze niet volledig mee. Je moet ze erop gaan attenderen Verder een goed gedicht, niks aan veranderen; Groetjes Marco |
| reactie 4
|
|
|
Graag gedaan Ichigo!! Om even in te haken bij Marco. Gewoon jezelf blijven en als mensen daar moeite mee hebben is het niet jouw schuld. Dan zijn die mensen het niet waard om je energie in te verspillen, richt je op de personen die je wel waarderen. Groetjes Wendy |
| reactie 5
|
|
|
Dat bedoelde ik dus te vertellen, maar dan op Ichigo gericht |
| reactie 6
|
|
|
Dat heb ik gelezen Al met al bedoelen we hetzelfde of niet Marco Groetjes Wendy |
| reactie 7
|
|
|
Ja precies, Wendy |
| reactie 8
|
|
|
Ik wil wel mezelf zijn, maar ik weet zelf niet wie ik ben, als je begrijpt wat ik bedoel... Misschien ben ik wel een heel ander persoon dan ik denk dat ik ben, ik weet het niet |
| reactie 9
|
|
|
RoosH Berichten: 15 |
Heel mooi gedicht!!! Liefs Roos |
| reactie 10
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Wauw echt mooi! Ik snap echt wat je bedoelt! Xx |
| reactie 11
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
mooi gedicht hoor! misschien.... littekens,of de littekens op mijn ziel. ideetje |
| reactie 12
|
|
|
Niet teveel denken Ichigo. Dillema's zijn er om te overwinnen. Probeer dingen uit en maak een keuze, een keuze waar jij je prettig bij voelt. Langzaam aan ontwikkel jij je eigen identiteit je eigen ik. Groetjes Wendy |
| reactie 13
|
|
|
Ik zal het proberen. Thanks |
| reactie 14
|
|
|
Graag gedaan Ichigo! Groetjes Wendy |