Gedichten check: afscheid nemen!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
afscheid nemen, kan ik dat wel van jou, wil ik dat wel van jou, ik zou je dan erg missen. ik kan niet zonder jou dat weet je, Nu ben jij er niet meer, help mij nu meteen ik kan er niet meer door heen, help me nu ik wil jou terug in mijn leven, dan kan ik jou weer mijn liefde geven. en aan jou tonen, nee ik houd mijn verdriet niet meer in, ik ben nu even te min te min om jou nu te helpen, sorry meid ik heb er nu spijt van, spijt omdat ik jou al die tijd alleen heb gelaten, maar nu jij overleden ben mis ik je heel erg, ik hoop dat ik er snel door heen kom anders kom ik nergens! meid weet ik blijf altijd van jou houden. xxx shannen sorry hij staat er 2 x op |
| reactie 1
|
|
|
helenaxxx Berichten: 13 |
hé meid!!! weer een mooi gedicht van jou! deze vond ik echt gaaf joh, echt krachtig hoe verzin je het steeds weer ik zie je morgen weer hé kusje hvj ntb helenaaa |
| reactie 2
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
hoihoi, knap hoor meid ik zou jou gedichten volgen dus nu ook. ik doe je het niet na hoor, echt meid sterkte ik leef met je mee xxx sharon |
| reactie 3
|
|
|
bedankt voor jullie reacties ja deze is zeker ook krachtig @lieverdje bedankt dat je met me mee leeft oar xxx shannen |
| reactie 4
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
hoihoi ja dat doe ik zeker omdat ik weet hoe jij je voelt meid ik vind je een kanjer |
| reactie 5
|
|
|
bedankt meid bemoeidigt me weet je al deze kinderen van het forum zijn heel lief voor me bedankt voor je steun xxx shannen |
| Naar boven | |