Gedichten check: Jouw ik
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Vecht voor jouw leven, Wees jezelf een stap voor, Bedenkelijk kijk je naar de afgrond, Terwijl je een stap achteruit doet. In het lichaam ben je sterk, Vloeiend naar je hoofd, Ben je te zwak. 24 uur per dag achter elkaar, Zelfs 8736 uur in een jaar! Dat is positief gedwongen contact. Ook al lijkt dit nogal abstract. Bekijk de wereld eens met het heden, Laat de toekomst en het verleden, Maar rusten zoals het is, Zo kan je zelf naar buiten treden. Je innerlijke ik is terug, Ik miste jouw ik al een tijd, Maar het is geen afscheid, Ik is namelijk een bestaand feit. Gedwongen contact met jezelf, Is leven zonder zorgen, Is vrienden voor het leven, Is vechten voor de ik van morgen. === Dit gedicht heb ik geschreven voor zowel mezelf als iedereen op dit forum die moeilijke momenten heeft. Ben benieuwd in welke context het voor jou geldt! Groeten Marco |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
ej marco wat een super gedicht! kheb er gwoon geen woorden voor!! xxx |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Super Marco. Echt heel mooi.. Het slaat ook op mij terug... xx |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
echt een mooi gedicht joh! echt waat ook voor deze gedicht heb ik geen woorden meer voor xx shannen |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Geraline, dankje! @ Katinka, dankje en fijn dat je het herkenbaar vindt @ Shannen, dankje en niet overdrijven he haha Groetjes Marco |
| Naar boven | |