Gedichten check: Met pen en papier.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
met pen op papier schrijf ik mijn verhaal met pen op papier en dat weten jullie allemaal het was een reden om te blijven om gevoel te uiten maar naar mijn verdwenen gedichten kan ik nu lopen fluiten ik zag bekende gezichten liet schrijvers mijn verhalen lezen en ging die avonden zelf weer dichten mijn pen en papier een sleutel naar een wereld waar ik mezelf kan wezen ik schrijf wat ik kan om zo mijn hart te luchten ik schrijf om zo door de zinnen heen te vluchten opgeven dat zou ik niet ik blijf staan waar ik nu sta doet het jou dan geen verdriet als ik weer verder door mijn eigen wereld ga? jaren geschreven zodat ik verder in mijn wereld kon leven |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik heb nooit echt met je gesproken, maar heb in de wandelgangen gehoord dat er vanalles met je aan de hand is. Ik reageer niet altijd overal, ook wegens tijdgebrek, maar ik lees wel alles mee. Volgens mij ben jij een heel sterk meisje, ondanks je eigen problemen probeer je iedereen die het moeilijk heeft te helpen. Maar daarom word jij af en toe vergeten. Zorg dat je niet vergeten wordt, want ook jij hebt hulp nodig. En ook jij verdient hulp. Sterkte, en veel liefs, Roos |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
aaah. dank je, echt lief. weet je, ik voel mezelf gewoon een beter persoon als ik iemand anders help. zoals misschien al bekend, ben ik niet echt een persoon die van zichzelf houdt, zacht gezegd. ik voel me er gewoon beter door. maar bedankt roosje, jij ook heel veel sterkte! x |
| Naar boven | |