Gedichten check: Uitleg.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
ik kan de pijn niet omschrijven, en ik hoop dat je dat kan begrijpen. ik moet erover praten, zodat het mijn hart kan verlaten. Het doet mijn hart zoveel zeer. elke dag een beetje meer. en elke keer denk ik, Wanneer gaat het nou over? Is er iemand die me wil geloven? en dan wacht ik tot iemand iets gaat zeggen. Iemand die het me kan uitleggen. Wanneer het eindelijk over gaat. Maar het is net of niemand me verstaat |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Weer met een rakende achtergrond. Je doet het echt mooi. Jij schrijft nog wel beter dan mij hoor, dat is serieus waar! |
| reactie 2
|
|
|
whaha. niemand schrijft hier mooier dan elkaar. ik zal het wel anders formuleren. jij schrijft moeilijker. dat is jouw sterke punt in je gedichten. ze liggen heel diep en worden prachtig verteld door ingewikkelde worden. als ik dit zou laten lezen aan mijn zusje, zou ze er geen bal van snappen x' maar bedankt! |
| reactie 3
|
|
|
Ok, wel leuk te weten dat je het zo bekijkt. Maar heel moeilijk is het niet ofzo, je moet gewoon even goed lezen (mijn gedichten). Het is misschien wel met diepgang, maar niet zodanig dat het moeilijk is ofzo. Maar ik vind wel dat jij meer pakkende woorden vindt voor een gedicht dan mij Groetjes Marco |
| reactie 4
|
|
|
whahaha. ik denk meestal gewoon aan rijmende woorden die dan ook nog ergens op slaan moeilijk te bevatten, om je in te leven dan. djeez, bij jou moet ik wel erg op mijn woorden letten ghehe. maar alles goed met je? fijne dag gehad? x' |
| reactie 5
|
|
|
Dat doe je goed, zo pak ik het ook altijd aan. Waarom moet je trouwens bij mij erg op je woorden letten? Ik ben niet iemand die iets niet zo snel begrijpt, mocht je dat bedoelen Met mij gaat het goed, dankje! Echt een superleuke, ontspannende dag gehad. Jij ook?? Groetjes Marco |
| reactie 6
|
|
|
whaha. nee dat bedoel ik niet. je bent meer een persoon die ergens meer achter zoekt. ik moet oppassen omdat ik anders dingen zeg die door jou heel anders opgevat worden. mennn, ik ben pas 15, dat haat ik echt. want hoe oud is iedereen hier? veel ouder iig. mijn dag is wel rustig ja. niets te klagen x' |
| reactie 7
|
|
|
Mooi dat je een rustige, leuke dag hebt gehad! Je bent geen ukkie ofzo, in tegendeel. 15 jaar is gewoon een normale leeftijd waar je best trots op kunt zijn. Ik zoek meestal nergens wat achter ofzo, tenzij het vreemd wordt gezegd |
| reactie 8
|
|
|
whahaha. ook dat bedoelde ik weer anders. ik bedoel dat je dieper denkt dan andere mensen. niet oppervlakkig. dat je gewoon slim nadenkt. volgens mij ligt het gewoon aan mij x' |
| reactie 9
|
|
|
nee nee, ik snapte je wel. Maar nu vatte jij het anders op Maar verder nog nieuws? Hoe gaat het met je? Je hebt alleen nog maar verteld over je dag |
| reactie 10
|
|
|
mwah voel me bummer, heb er alleen geen rede voor. leg het later wat meer uit. moet gaan, anders gaat me moeder schuimbekken x' |
| reactie 11
|
|
|
Dan hoor ik het later nog wel van je, Groeten |
| Naar boven | |