Gedichten check: DROMEN
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
De zon lijkt echt onder te gaan .. de dag is voorbij De avond komt eraan Prachtige sterren verlichten heel mooi de maan Het moment van dromen .. .. begint nu echt te komen Al die prachtige sterren rond de maan Het is alsof de tijd nu lijkt stil te staan Je rekt je uit de slaap begint nu wel te komen Nog even heerlijk genieten en dan .. Op naar het land van de mooie dromen |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi Wendy! Echt, heel mooi geschreven... xx |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt Katinka. Ik vind het leuk om over dromen en fantasie te schrijven, alleen inspiratie vinden is heel moeilijk. Wendy |
| reactie 3
|
|
|
Dromen is leuk, en als je erover kan schrijven nog leuker xx |
| reactie 4
|
|
|
Ik kan wel een hoop over dromen schrijven Katinka maar ja, ik wil dat het mensen raakt. En het is best moeilijk om mensen met mijn teksten te raken, positief dan. En ik moet wel genoeg tijd hebben.. Wendy |
| reactie 5
|
|
|
Ja klopt. Ik schrijf mijn gedichten om het van me af te schrijven..niet om er iets mee te bereiken. Naja, meestal dan. Maar ik snap het wel hoor, het is lastig. Maar het lukt je wel goed! xx |
| reactie 6
|
|
|
Dank je wel Katinka. Ik schrijf natuurlijk omdat ik het leuk vind en om anderen te plezieren. Sla ik 2 vliegen in 1 klap! Jouw gedichten zijn , naar mijn mening, vaak persoonlijk en gaat ook over je gevoel. Het is ook echt moeilijk om je gevoel zo te beschrijven zoals jij dat doet. Vind ik knap, jij raakt mensen en helpt ze ook in je gedichten. Vooral mee doorgaan Katinka! Wendy |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
fijn gedicht. niet depressief, gewoon rustig. goedzo meid! alleen wel hopen dat het geen nachtmerrie is. x' |
| reactie 8
|
|
|
Bedankt Liees! Ik ga er niet vanuit dat het nachtmerries zijn.. ik ga voor de mooie dromen..... Wendy |
| reactie 9
|
|
|
Dank je Wendy. Mijn gedichten zijn zeker persoonlijk, maar het zijn ook mijn gevoelens en gedachtes..ik hoop dat ik er mensen mee kan helpen.. xx |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
haha, ja ik ook alleen soms wel makkelijker gezegd dan gedaan droom jij vaak mooi of slecht? ik heb bijan iedere nacht een nachtmerrie. ongeacht ik nou een goede of slechte dag achter de rug heb.. xx' |
| reactie 11
|
|
|
Katinka, je helpt wel degelijk mensen! Door jouw gevoel op papier te zetten en te delen, daar halen anderen hun kracht uit. Liees! Volgens mij droom ik vaak mooi want ik kan me niet herinneren wat ik nou gedroomd heb smorgens En als ik de hele nacht doorgeslapen heb dan zijn dat vast geen nachtmerries. Wendy |
| reactie 12
|
|
|
Ja dat is ook een beetje de bedoeling..doe ik ook nog es iets goeds x |
| reactie 13
|
|
|
Natuurlijk doe jij iets goeds Katinka, jij moet jezelf meer waarderen. Een goed persoon met iets slechts.. Ana Zie een toekomst zonder haar tegemoet Wendy |
| Naar boven | |