Gedichten check: pesten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
elke dag weer dat rotgevoel, Hebben ze dan maar 1 doel? om my elke keer weer te pesten en mij de grond in te trappen Zullen ze daarmee nooit mee kappen? En alles wat ik terug zeg wordt tegen me gebruikt, het moet gewoon ophouden, het is over en uit. |
| reactie 1
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
heey mooi!!! je hebt een leuke manier van schrijven als ik je een kleine tip mag geven zou ik in de zin: zullen ze daarmee nooit mee kappen? daarmee veranderen in dan zullen ze daar dan nooit mee kappen? dan loopt de zin wat soepeler |
| reactie 2
|
|
|
ja ik zag het, ton ik het al veonden had, en beetje balen |
| reactie 3
|
|
|
maar je kunt je bericht nog wijzigen toch? staat er niet rechtsbovenaan een icoontje van wijzigen? |
| reactie 4
|
|
|
nee als er gereageerd is kan het niet meer lees ook mijn gedicht dromen |
| reactie 5
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
k vind m wel mooi hoor egt gebeurd of gwoon uit je duim gezogen? knap hoor |
| reactie 6
|
|
|
echt ik word veel gepest op school |
| reactie 7
|
|
|
balen meissie word je wel geholpen via school of is er "niks" aan te doen? waarom word je gepest dan? of waarmee? xx |
| reactie 8
|
|
|
op school word ik heel goed geholpen, ik ben dik dat vinden ze machtig, en omdat ik lelijk ben |
| reactie 9
|
|
|
sjonge wat een onzin stelletje ***kleuters als je al lelijk ben, wat doet het er toe als je zo'n mooi innerlijk heb.. word je al lang gepest? en is het alleen met woorden of zitten ze ook aan je? als ze dat maar laten :@ xx |
| reactie 10
|
|
|
ik heb 1 keer gevochten, heel veel met woorden zoals dikke dildo en dikke zeug dat doet best wel veel pijn. heb er ook wel veel problemen mee gehad op school zoals thuis en op school ging mijn ouders en leraren uitschelden |
| reactie 11
|
|
|
vreselijk :S ik denk niet dat ik iets voor je kan doen, maar als dat wel zo is moet je het maar zeggen xx |
| reactie 12
|
|
|
bn er selfs voor gschorst |
| reactie 13
|
|
|
ow :S das stom :O xx |