Gedichten check: Verradend voorgevoel
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hoe maak ik duidelijk wat ik bedoel, Zonder mezelf daarin te verraden. Welke waarde leg ik in het verhaal. Zonder mezelf te overladen. Het zit in de waarden en normen. In het verband brengende aangehecht. Ik ga mijn woorden vervormen, Zo lijkt het namelijk minder slecht. Hoe geef ik prijs wat ik bedoel, Zonder te overdenken wat er gebeurt. Met denken hoe ik word afgekeurd. Afsluitend oordelend voorgevoel. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi gedicht Marco! xx |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
zie je.. echt over nagedacht. zover is niemand hier nog. ik begrijp het wel, maar zo schrijven is nog een heel ander verhaal. xxx' |
| reactie 3
|
|
|
@ Katinka, Dankje! Ik heb je je boek weer teruggestuurd met de reacties erbij. Heb je het gelezen? zo ja, ben benieuwd wat je ervan vind! @ Lisa, er zijn mensen die stukken verder zijn. Ik zit nog in het beginstadium, ook schrijf ik nog eigenlijk niet zo lang (half jaartje, denk nog wel minder). Ik heb jouw gedichten gelezen en was ook echt onder de indruk! Echt klasse! Groetjes Marco |
| reactie 4
|
|
|
Ja ik heb het gelezen, super bedankt! Ik weet niet of je antwoord wil op de vragen die je erbij had gezet...? xx |
| reactie 5
|
|
|
Hee, okee! ja, ik zou het wel fijn vinden daar nog antwoord op te krijgen. Dan weet ik het nog vollediger. Maar als jij het niet wilt of je bent te druk, dan hoeft het echt niet! Groetjes Marco p.s. rustig aan |
| reactie 6
|
|
|
Ik stuur het van de week wel met antwoorden en gelijk een nieuw stukje xx |
| reactie 7
|
|
|
Das goed, Katinka |