Gedichten check: Jeugd op de kermis
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Zuipend en sluierend. Kwam ik ze gisteren tegen. Op de drukke kermis. Ik voel me ervan af gelegen. Mijn tijd waar ik nu in zit, Tweeduizend en negen. Een vreemde jeugd. Een drugs,- rook,- en/of alcoholregen. Zekere en brutale mensen. Nooit achter het net vissen. Zo gemeen en achterbaks. Ze kunnen zeker geen tolerantie missen. Ik sta bij een attractie te wachten. Bij een zitplaats en ik kan gaan. Zo achterbaks en gemeen! Gaat iemand anders bij mijn zitplaats staan. De jeugd moet het maar bekijken. Ik ga hier zeker niet in mee. Laat ik dan nog ergens aan denken. En komen met een lumineus idee! ========================= Gisteravond was er bij ons kermis, dus daar is dit gedicht dan ook op gebaseerd. Groeten Marco |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Marco Was de kermis nog wel leuk gisteren? Dankzij 'die jeugd' heb jij weer een gedichtje geschreven. Alle nadelen hebben voordelen en alle voordelen hebben nadelen. Groetjes wendy |
| reactie 2
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hoi Wendy, De kermis was gisteren hartstikke leuk, aardig van je dat je ernaar vraagt. Je hebt inderdaad gelijk; voordelen hebben nadelen en andersom. Maar ik ergerde me kapot aan het gedrag, dat moest ik even kwijt. Bedankt voor jouw berichtje, Groeten Marco |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Graag gedaan Marco! Sommige mensen vinden het blijkbaar leuk om asociaal te zijn. Respect verdienen door foute dingen te doen. Kijk maar op de kermis.. Groetjes Wendy |
| Naar boven | |