Gedichten check: Hoe zeg ik tegen jou...?
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
ruik me later tot de volgende keer, Groetjes |
| reactie 32
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
ghehehe :$ sorrieknorrie |
| reactie 33
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Katinka ! Ik zat met tranen in mijn ogen toen ik dit las. Ik had al zo'n vermoede dat je hem voor mij geschreven had mr toen je dat net zei... kreeg ik toch even een brok ik mijn keel. Ik weet dat je er voor altijd voor mij bent net zoals ik voor jou. Je bent echt heel belangrijk voor me HOVJ xxx |
| reactie 34
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ja hij is voor jou. Ik durfde alleen geen namen te noemen...maar nu weet je het toch Ik hou van je meisje. Je bent ook heel belangrijk voor mij. Echt. Niks kan ons breken x |
| reactie 35
|
|
|
Mooi gezegt katinka ... NIKS KAN ONS BREKEN ! xxx |
| reactie 36
|
|
|
Dank je. Samen staan we sterk en samen kunnen we ALLES aan he? xxx |
| reactie 37
|
|
|
Natuurlijk |
| reactie 38
|
|
|
wat lieeeeeef! x |
| reactie 39
|
|
|
Lies je weet niet half hoe lief ze is. Kijk hoe mooi gedicht ze voor me heeft geschreven ,.... ik was er gwn effies stil van KATINKA JE BENT GEWELDIG !!! xxx |
| reactie 40
|
|
|
ghehe. ik heb het gelezen miek. ze is ook lief, in de korte tijd dat ik hier nu ben heb ik dat zeker wel gemerkt. maar jij bent ook zeker een hele lieve meid. denk daar ook aan he niet vergeten. x |
| reactie 41
|
|
|
Traantjes in mijn oogjes...hier heb ik niks op te zeggen, hier valt niks op te zeggen voor mij...alleen dat ik er ben. Voor jullie allemaal... Jullie zijn lief, ik niet.. xx |
| reactie 42
|
|
|
Katinka zeg dat niet. Je bent zo'n geweldige meid. En het doet me zo'n pijn dat je dat niet in ziet. Je bent zo lief voor andere. We geven echt om je. Maar wees ook lief voor je zelf ! je hebt het verdiend (L) xxx |
| reactie 43
|
|
|
Nog meer traantjes...nu ook over mijn wangetjes...Het spijt me zo dat ik je pijn doe..echt, ik wil het niet! xx |
| reactie 44
|
|
|
katink, lieverd. waarom denk je dat we allemaal zo over je praten, omdat je een heks bent of zo? waarom denk je dat we zoveel moeite in je steken, ook omdat we je haten? meis, vraag het je af. en geef een objectief en eerlijk antwoord op die vraag. meid, ik ken je niet lang, maar iedereen hier is super en ik geef nu al super veel om jullie allemaal. je bent een gewledig mens, echt waar. geloof er alleen nu zelf nog in. hoe graag ik het ook wil, jij kan alleen jezelf erin laten geloven. x' |
| reactie 45
|
|
|
Lies heeft gelijk ! en ik wil niet dat je nu gaat huilen om mij. Want dat bedoelde ik nou ook weer niet. Ik bedoel gwn dat je lief moet zijn voor je zelf. Want dat heb je zoooo vediend |
| Naar boven | |