Gedichten check: Voorbij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 20 |
Laat je traan maar vallen Ik vang ze niet meer op En al schreeuw je van de daken Ik zet deze liefde stop Want mijn hart is verbrand Door het vuur van je woorden En waar mijn ziel is beland Kan ik slecht met pijn verwoorden En al staat jou naam in mij gekerfd Ik zal door gaan met mijn leven En al is de pijn tot ik sterf Ik zal jou nooit meer vergeven ************************** Best gek, normaal doe ik vrij lang voordat ik bedenk wat ik wil schrijven, dit kwam in een paar minuten op schrift, het is niet zo goed, maar juist omdat het zo spontaan kwam, laat ik het precies zoals het uit me gedachte kwam. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Deze vind ik pas echt goed. Het leest prettig, je pakt de juiste woorden en raakt de lezer. Goed! alleen 1 typfoutje: jou naam= jouw naam Maar dat is zo'n miniscuul foutje, dat maakt niet veel uit. Misschien dat je het nog even kunt verbeteren. Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt aangepast in het orgineel, die fout maak ik helaas vaker, ik schrijf graag helaas is mijn NL wat minder. |
| reactie 3
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik vind het ook goed van mij hoef je er niets meer aan te veranderen hoor heel goed gedaan ! |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
GJKoene, Je nederlands is niet slecht hoor, iedereen maakt wel 's een typfoutje. Als het hele zinnen zijn, is dat toch weer anders. Maar bij jou is het eigenlijk niks Groeten Marco p.s.; je schrijft gewoon mooi |
| reactie 5
|
|
|
Naja gaat niet perse om woorden niet snappen, alleen dingen inderdaad als jou(w) en wanneer dt enz. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wauw, je bent goed! Hij loopt ook erg lekker, well done. |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
marco is altijd een beetje op de spelling, niet op letten :Q grapjee. maar verder echt een mooi gedicht hoor!! echt leuk dat het er zo spontaan uitkwam, meestal is dat ook het gevoeligst, omdat je er niet eeuwen over na gaat denken en dus ook niet je eigen gevoelens gaat zitten vervormen totdat het in het gedicht past. mooi zoals het is. dus houden zo! x' |
| Naar boven | |