1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Bij elkaar

1
datum 27-06-09 10:11
startpost
katink
Spijt,
Voor alles wat ik jou heb aangedaan.
Verdriet,
In mijn en jouw hart.
Jij,
Nog steeds de liefste op de wereld.
Ik,
Zo anders als eerst.
Wij,
Nooit meer hetzelfde.
Maar geen verleden tijd.
Ik,
Ik hou nog steeds van jou.
En jij,
Jij van mij, ik weet het.
Wij,
Wij horen samen, bij elkaar.
datum 27-06-09 10:13
reactie 1
Marcoo
Hee Katinka!

leuke pakkende zinnen, alleen was ik bij andere gedichten van je meer onder de indruk. Waarom kan ik niet duidelijk aangeven, maar zo voelt het gewoon

Hoe is het verder met je? Leuke week gehad of althans beter dan de andere weken?

Met jouw boek staat het nu ver, ik ben bijna klaar met reacties geven. Ik verwacht dat ik 'm vanavond of morgen wel kan sturen Het was zo'n lang stuk joh! Maar wel keigoed!

Groetjes Marco
datum 27-06-09 10:15
reactie 2
katink
Ik vind dit gedicht ook niet super, maar ik moest het even van me af schrijven en ik dacht, ik plaats hem maar ff

Ja ik heb toetsweek op school dus druk, maar verder wel okee. Gister problemen met mn moeder maar verder prima. En bij jou dan?

Ik ben heel benieuwd naar alle reacties!

xx
datum 27-06-09 10:22
reactie 3
Marcoo
Hee,

Veel succes met je toetsweek. Heb je die volgende week? Ik heb namelijk volgende week ook mijn toetsweek + presentatie engels, beh Maar ja, daarna wel weer lekker vakantie he. Jammer trouwens dat je problemen met je moeder had, is het nu wel weer uitgesproken?!

Ik stuur je z.s.m de reacties toe per mail,

Groetjes Marco
Naar boven

1

Reageren op: Bij elkaar

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.