Gedichten check: Bij elkaar
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Spijt, Voor alles wat ik jou heb aangedaan. Verdriet, In mijn en jouw hart. Jij, Nog steeds de liefste op de wereld. Ik, Zo anders als eerst. Wij, Nooit meer hetzelfde. Maar geen verleden tijd. Ik, Ik hou nog steeds van jou. En jij, Jij van mij, ik weet het. Wij, Wij horen samen, bij elkaar. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Katinka! leuke pakkende zinnen, alleen was ik bij andere gedichten van je meer onder de indruk. Waarom kan ik niet duidelijk aangeven, maar zo voelt het gewoon Hoe is het verder met je? Leuke week gehad of althans beter dan de andere weken? Met jouw boek staat het nu ver, ik ben bijna klaar met reacties geven. Ik verwacht dat ik 'm vanavond of morgen wel kan sturen Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vind dit gedicht ook niet super, maar ik moest het even van me af schrijven en ik dacht, ik plaats hem maar ff Ja ik heb toetsweek op school dus druk, maar verder wel okee. Gister problemen met mn moeder maar verder prima. En bij jou dan? Ik ben heel benieuwd naar alle reacties! xx |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee, Veel succes met je toetsweek. Heb je die volgende week? Ik heb namelijk volgende week ook mijn toetsweek + presentatie engels, beh Ik stuur je z.s.m de reacties toe per mail, Groetjes Marco |
| Naar boven | |