Gedichten check: LUISTER!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Doe me alstublieft geen pijn, Ik smeek het je ik vraag het je, Please luister naar me, Ik vraag het je nog zo doe me geen pijn, Ik ben best gevoelig voor alle dingen die jij over mij zegt en doet, Ik zoek moed om door te gaan. maar niet als jij maar aan de gang blijft gaan. STOP ik kan er niet meer tegen ik ben kapot jij maakte me verot. Ik weet niet meer wat ik moet doen, Ik voel me ongelukkig en neit blij. Oh help iedereen wilt bij jou zijn, Ik sta weer alleen hé bedankt! Ik heb het je nog zo gevraagd doe me geen pijn. alleen je dacht aan je zelf en liet mij gaan Ik pikkte een traan van mijn wang en ging weg. Ik ben gewoon bang als ik iets terug zeg jij boos word en daar heb ik geen zin in. Maar nu wil ik jou even niet meer! sorry maar ik heb het je nog zo gevraagd! gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Heftig maar mooi. x |
| reactie 2
|
|
|
bedankt dit is ook weer echt gebeurd jammer genoeg xxx |
| reactie 3
|
|
|
Hmm...da's rot! Ik ben er voor je als je wilt praten. x |
| reactie 4
|
|
|
bedankt! ik heb best veel meegemaakt ors me moeder de kant wil niks meer van zich laten horen mijn opa een half jaar geleden gstorven en me broer met een hersen tumor en me andere broer in de buik en me zus ze had te wienig zuurstof ofzo dus heb erg veel verdriet en pas geleden een vriendin kwijt geraakt xxxx |
| reactie 5
|
|
|
Omygod. Ik heb er even geen woorden voor, zo erg vind ik het voor je. Na, als je wilt praten weet je me te vinden... xx |
| reactie 6
|
|
|
ja is goed ors ja het is erg ja ik weet het en op de basis school tot en met groep 8 gepest balen ik spreek je snel op msn hoop ik weet je ik kan hier niet goed over praten als je snap wat ik bedoel ik mis iedereen gewoon zo xxx |
| reactie 7
|
|
|
Ik snap dat je er niet goed over kan praten maar het is wel goed, ook om het te verwerken en te accepteren.Hoe moeilijk het ook is. xx |
| reactie 8
|
|
|
ja ik weet het maar het wilt niet meer uit mijn hart ik kan het niet vergeten het komt steeds terug xxx |
| reactie 9
|
|
|
Ja dat is logisch. Maar het hoeft niet uit je hart. Het moet alleen niet je leven beheersen. xx |
| reactie 10
|
|
|
nee dat weet ik dat hebben er al veel mensen gezegt maar ja elke dag kom je het gewoon weer tegen |
| reactie 11
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
mooi gedicht en krachtig meid! echt mooi geschreven en wat heb jij veel mee gemaakt niet normaal meer! xxx |
| reactie 12
|
|
|
bedankt voor de racties allemaal! |
| reactie 13
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
dat jou gedichten allemaal echt gebeurd is meid wat erg ik leef met je mee als je iets wilt zeggen hoor ik het van je okej? xxx sharon |
| reactie 14
|
|
|
ja okej dan hoor je me wel ja ik zal dan wel een seintje geven okej xxx shannen |
| Naar boven | |