Gedichten check: wirwar in gedachten
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Nee, dat klopt ook Wendy. Maar ik vond het wel grappig toen Katinka en Ashley het met elkaar eens waren. En toen Katinka daar zo grappig op inspeelde. Maar met kritiek is niks mis, als het er maar goed uitkomt en niet als bevel of snauwerig. Groet Marco |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Een hele ophef omdat ik van illusie, ilussie maakte. Dat is pas een illusie Maar daar is het forum voor. Als je gedichten op het forum zet moet je ook kritiek kunnen verdragen, vind ik Wendy |
| reactie 18
|
|
|
Nee nee! Je vat het verkeerd op, eigenlijk ook wel grappig. Het ging namelijk niet eens over jouw typfout, maar om een vraag van GJKoene. lees maar terug Groetjes Marco |
| reactie 19
|
|
|
Marco Het is wel begonnen met mijn 'ilussie/ illusie' GJKoene Over mijn gedichten: als ik twee puntjes of meer zet .. dan is het mijn bedoeling om een extra leesstop te nemen. Even extra wegdromen anders leest het idd wel snel weg. Groetjes Wendy |
| reactie 20
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ja best grappig hier Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe gedicht: Hoe zeg ik tegen jou...?? xx |
| reactie 21
|
|
|
Die ga ik even lezen Katinka... momentje |
| reactie 22
|
|
|
@ Wendy: dan heb ik me vergist, haha |
| reactie 23
|
|
|
Gelukkig zijn we mensen .. met gevoel en goede moed om elkaar te helpen wanneer dat nodig is Groetjes Wendy |
| reactie 24
|
|
|
Zoek jij die uitspraken op op internet ofzo? Je zegt het altijd zo gaaf! Grtz Marco |
| reactie 25
|
|
|
Nee Marco, komt allemaal uit mijn eigen koppie Maar Marco, jij hebt ook altijd wel strakke antwoorden. Groetjes Wendy |
| reactie 26
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ja en nu ben ik het weer met wendy eens ik vind ook dat marco altijd wel heel slimme woorden heeft (dit is een compliment!) |
| reactie 27
|
|
|
Ja Ashley, Marco komt vaak scherp uit de hoek. Alleen ziet hij dat zelf niet... he Marco Groetjes Wendy |
| reactie 28
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
maar we vinden je wel aardig hoor ! (A) |
| reactie 29
|
|
|
Haha, lolbroeken ook he Groeten! |