Gedichten check: Vlieg
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Een spin maakt mooie webben Ik kijk daar graag naar Als ik een vlieg zou zijn .. dan zou ik omvliegen want in dat web loop ik gevaar Zo'n mooi web als vlieg is heel aantrekkelijk Ik wil daar zo graag heen Nieuwsgierig kom ik dichtbij .. VAST Mijn leven hangt aan een zijden draadje Was dit mijn bestaan? Ik blijk nog steeds te hangen Dit duurt al uren! Die spin wou mij toch vangen? Hoe lang gaat dit nog duren? Ik kijk bang om me heen .. Je moest eens weten! Ik zie geen spin Wat een geluk.. Hij is de weg vergeten! ---------------------------------------------------------------------- |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Wow Wendy! Alweer zo'n pracht gedicht van je, dat zeg ik tegen bijna iedereen op dit forum. Iedereen kan zo goed schrijven hierzo! Ga vooral zo door, I like them Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt Marco. Het weekend is begonnen dus nu heb ik wat meer tijd om nieuwe gedichten te schrijven Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
Okee, post ze maar. Ik geef wel reacties Grtz Marco |
| reactie 4
|
|
|
Ik ga mijn best doen Marco. Heb je gedichtje net gelezen, plus reactie Wendy |
| reactie 5
|
|
|
Ja ik heb het gelezen, dankje! Als je klaar bent met je gedichten moet je maar ff een seintje geven; Grtz Marco |
| reactie 6
|
|
|
Ik zet ze wel op het forum. In het weekend is het wel druk met gedichten op het forum, voordat je het weet sta je op de tweede pagina. Groetjes Wendy |
| reactie 7
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Leuk gedicht Wendy! Orgineel onderwerp:p x |
| reactie 8
|
|
|
Ik dacht even dromenland uit en mezelf in een vliegenkostuum hijsen Groetjes Wendy |
| reactie 9
|
|
|
Ja. Nou, laat mij maar lekker in dromenland zitten...heerlijk weg van hier x |
| reactie 10
|
|
|
Idem Katinka, Wel op avontuur gaan in dromenland, niet zitten.. Wendy |
| reactie 11
|
|
|
Ja ik ga op avontuur. Alles ontdekken. Zolang ik maar even gelukkig ben. Even weg van alle zorgen. Daar wil ik wel voor op avontuur gaan hoor. |
| reactie 12
|
|
|
Dat mag.. Alleen wel je eigen gelukkige weg volgen. Probeer het moment van geluk lang vast te houden, geeft je kracht!! Groetjes Wendy |
| Naar boven | |