Gedichten check: moeite/hoop
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
verlies niet de hoop en maak je geen zorgen want alles zal goed komen vertrouw erop, en kijk voor al naar de positieve dingen in je leven, Ook als je een ziekte hebt zal je door het leven veder moeten, En doot moeilijke dingen heen gaan maar dan zal ik jou altijd steun geven omdat ik weet waar jij mee zit. Kom op en zet de hele wereld maar op zijn kop. Nu dat het zo warm is heeft iedereen een lolletje nodig. ik hou veel van jou en zal altijd aan jou denken! Nu jij een ziekte heb zal ik er als nog voor jou zijn. Omdat ik er in elke situatie wil staan. voor jou ik hou van jou vertrouw je daar op? kom op hé voor mijn vriendin geschreven gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Deze is echt zo sterk! Keimooi geschreven!! Deze vind ik echt bijzonder, alles is zo emotioneel geschreven. Het doet me wel wat, Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
dank je wel het was ook de bedoeling dat iemand er wat mee kon! al mijn gedicten gaan over me zelf die ik ervaar. maar echt bedankt voor je reactie vind ik leuk gr shannen |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
ok! heeft je vriendin er ook wat aan gehad? Zal vast wel, in iedergeval wel heel attent van je, Groetjes |
| reactie 4
|
|
|
ja ze was blij dat ik haar steun wou geven. en dat ze altijd bij me terecht kon |
| reactie 5
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Lief gedicht Shannen! xx |
| reactie 6
|
|
|
bedankt! ze had er gelukkig veel aan xxx |
| reactie 7
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi, daar heb je het voor geschreven toch? |
| reactie 8
|
|
|
ja zeker wel ja! ik spreek je snel weer he xxxx |
| reactie 9
|
|
|
helenaxxx Berichten: 13 |
heay shannen, deze is ook weer zo mooi net zoals die vorige weet je ik wil echt al jou gedichten lezen die je schrijft ze spreken me allemaal aan xxxxxxxxxxx hvj je vriendin |
| Naar boven | |