Gedichten check: Spijt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik doe jou zoveel pijn, En ik heb zoveel spijt. Door alles wat er is gebeurt, Ben ik jou nu kwijt. Dit was nooit mijn bedoeling, Dit is niet hoe ik het wou. Maar er is één ding wat je moet weten: Ik hou nog steeds heel veel van jou! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Het zit je allemaal niet echt mee he Katinka. ohja je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. |
| reactie 2
|
|
|
Nee..ik zou even lekker wil huilen, maar er is niemand... xx |
| reactie 3
|
|
|
Schrijf op hoe jij je voelt Katinka. maar dat doe je al. Heb je nog nagedacht hoe jij Ana aan gaat pakken? Ana zorgt voor veel tranen die over je wangen lopen, dit verdien jij niet! Probeer er echt aan jezelf te werken Katinka, en natuurlijk is het niet makkelijk maar het is wel mogelijk. |
| reactie 4
|
|
|
Ja je hebt gelijk...ik moet meer therapie, dit werkt niet zo. Maar ik durf er niet goed om te vragen...het is al zo moeilijk, en met zo weinig energie.. xx |
| reactie 5
|
|
|
Al het begin is moeilijk Katinka. Gewoon kleine stapjes maken .. dan kom je er ook. En jouw therapeut heeft een beroepsgeheim dus je kan er alles kwijt. Morgen de telefoon pakken en een afspraak maken, dat is al een begin! Reken voor altijd af met Ana. En als je doorzet Katinka dat zie je de toekomst zonnig in. Ik weet dat je het kan maar jij moet wel meewerken het gaat niet vanzelf.. Groetjes Wendy |
| reactie 6
|
|
|
Ik heb al een afspraak hoor. Ik moet meewerken....ik werk kei en kei hard. Ik ben degene die het zal moeten doen. Het gaat niet vanzelf, het is kei moeilijk en zo hard werken..maar ik probeer et wel.. x |
| reactie 7
|
|
|
Dat is het nou juist.. het zelf doen. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Wat is er dan zo moeilijk Katinka? Ik probeer een beetje inzicht te krijgen, hoop dat ik je een beetje kan steunen/ helpen. Doe rustig aan Katinka! Groetjes Wendy |
| reactie 8
|
|
|
Ana loslaten, weer gaan eten, normaal over mezelf en eten en lijnen kunnen gaan denken...Ana moet uit mijn hoofd maar ze blijft steeds maar terug komen... x |
| reactie 9
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
@ Katinka Heb je mijn smsje gelezen toen je ging dansen? Want ik meen Het IK BEN ER VOOR JE !!!! Dus niet zeggen dat er niemand is als je wilt huilen want je kan me altijd bellen. xxx |
| reactie 10
|
|
|
Weet je Katinka, het is ook moeilijk. Je sluit Ana in je hart, zij geeft je aanwijzingen hoe je leven moet. Wil je haar kwijt dan heeft zij je in haar macht. Dit heb ik eerder op het forum gezegd: Jij helpt graag iedereen en dus ook Ana, en Ana maakt misbruik van je. Je kan niet iedereen helpen en tevreden stellen want help je Ana dan ben jij niet blij en andersom. Het beste is dat Ana niet blij is en JIJ WEL. Ik ga nu slapen het is al laat, morgen weer een dag. Groetjes wendy |
| reactie 11
|
|
|
Ja Miekie ik heb het gelezen. Het is goed zo. Wendy: je hebt gelijk, ik weet het. Maar Ana zit diep in mij en komt er niet zo snel weer uit.. x |
| Naar boven | |