Gedichten check: Geen Optie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ashley Berichten: 326 |
net als ik denk dat het huilen over is komen de tranen van gemis dat ik weer moet beseffen, over en verlaten met de zon heb ik het soms niet in de gaten de zon is lekker aan het schijnen toch laat het de tranen niet verdwijnen soms doen de dagen zoveel pijn Omdat sommige wonden moeilijk te herstellen zijn. Soms zijn er zoveel dingen in je leven mis, Maar ik besef altijd dat opgeven geen optie is. |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
zo deze is heftig en zo waar, ik moet bij deze gedicht weer op nieuw denken aan mijn overlden 2 broers en een zus en me opa respect meis ik heb er ook 1 geschreven als laast maar die is volgens mij niet echt zo mooi als deze xxx |
| reactie 2
|
|
|
dankje wel wat erg voor je dat je zoveel familieleden verloren hebt sterkte meid ! |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Heeeeel mooi. Echt..ik heb er even geen woorden voor... xx |
| reactie 4
|
|
|
ook jij bedankt katink ! en ook jou wens ik veel sterkte ! |
| reactie 5
|
|
|
ja het is zeker erg ja maar ik heb ook veel verdriet ook al zie ik er elke dag zo vrolijk uit xxxx |
| reactie 6
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Dank je Ashley! Het leven is zo hard..niet eerlijk... x |
| reactie 7
|
|
|
daar geef ik je gelijk in het is niet eerlijk |
| reactie 8
|
|
|
nee inderdaad het leven is niet eerlijk! zeker niet als je zoveel mensen moet missen en kwijt moet raken maar ik ga veder met mijn leven. over mijn overldeden mensen in mijn familie heb ik een gedicht geschreven xxx |
| reactie 9
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Goed gedicht Ashley (again Groetjes Marco |
| reactie 10
|
|
|
dankje wel marco dat vind ik echt heel aardig van je je maakt me wel een beetje aan het blozen:$ |
| reactie 11
|
|
|
haha, aan het blozen? Maar je doet het ook gewoon goed, echt waar. Als het niet zo is, had ik het niet gezegd Grtz Marco |
| reactie 12
|
|
|
dan zou je even op me profiel moeten kijken bij mn gedichten de gekleurde gedichten heb ik voor mn neefje gemaakt en de gewone witten zijn zomaar |
| reactie 13
|
|
|
okee, ik ga direct ff kijken! Ik plaats er ook wel wat reacties bij, Grtz Marco |
| Naar boven | |