Stel je voor: ik ben ik
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik ben shannen verhagen, ik ben 14 jaar en ik ben 16 november jarig. ik woon in oost-souburg. ik doe in me vrije tijd niet echt heel veel want ik zit in Krabbendijke op school en dan moet ik 6 uur opstaan, en dan ben ik in de avond om 17.15 pas thuis. dan ben ik echt dood op. Ik ging eerst liedjes schrijven en toen een jaar later gedichten. toen zocht ik een gedicht op deze site en nu ben ik dus hier beland. ik vind het hier echt heel leuk, xxx shannen |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Shannen! Leuk meer over je te weten. Alleen wat doe je zoal nog meer in je vrije tijd, behalve dichten? En waar ligt Oost-Souburg Groetjes Marco |
| reactie 2
|
|
|
ehm wat ik nog meer doe huiswerk maken en ik werk bij mijn moeder! in haar bedrijf waas Oost-Souburg licht digt bij vlissingen groetjes shannen |
| reactie 3
|
|
|
xBreakdown Berichten: 9 |
Zo, dat je zolaat pas thuis bent! Wel balen voor je of niet? maarja, je hebt het weekend! |
| reactie 4
|
|
|
Ja is wel jammer ja idd, Maar ja ik heb heel het weekend nog ja dat is ook zo, xxx |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hee Shannen! Ik was gister echt héééééél dicht bij oost-souburg. En ik kwam helemaal vanuit het verre noorden, heb bijna 5 uur heen en 5 uur terug in de auto gezeten voor een half uurtje! Liefs |
| reactie 6
|
|
|
Heay En was het gezellig of niet van mij had je langs mogen komen oars, Waar was je dan precies? xxx |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 12 |
Ik ben ook 16 november jarig. ;3 xx. |
| reactie 8
|
|
|
Hhahah leuk, Hoe oud word je dan? Xxx |
| reactie 9
|
|
|
ikhouvanjemartijn Berichten: 4 |
Heey Shannen Leuk je te ontmoeten op deze site je heby echt super mooie gedichten vooral die dan dat auto ongeval, ik heb ook 2 vrienden en een vriendin door een auto ongeval kwijt geraakt Lxxfs |
| reactie 10
|
|
|
DannyR Berichten: 65 |
Ooh. Ik zie net dat je op 16 Nov jarig bent, Beter! Ik ben namelijk op 18 Nov jarig XxxX. |
| reactie 11
|
|
|
Heay, @Ikhouvanjemartijn, Bedankt voor je reactie, veel mensen vonden die gedicht ook heel mooi ik heb hem dan geschreven voor een vriend van me. @DannyHahahaha echt ben jij op 18 november jarig wat leuk Ps: Ik ben intusssen alweer 15 hoor, Dit was nog van vorig jaar Er is trouwens veel veranderd in mijn vrije tijd doe ik 3 banen door de weeks bij supermarkt in het weekend bij de Kentucky Freind Chicken Restaurant, En in de vakantie doe ik ook nog bij een zorgcentrum werken schoonmaken en brood rond brengen enz. Dus ik heb het heel erg druk druk druk, Ook om met vrienden weg te gaan enz het is wel jammer maar je verdiend echt goed, Ik ga dit een jaar doen drie banen en dan ga ik er nog maar twee doen. Maar dan heb ik genoeg geld om met me vrienden weg te gaan en ze trakteren op de bioschoop enz dat kan ik nu ook wel, Maar dan heb je exstra om uit te geven Xxx Shannen |
| Naar boven | |