Gedichten check: betekenen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Kan ik iets voor jou betekenen? Wat kan ik voor jou doen? Wat wil je dat ik voor jou voel? Er zijn zoveel dingen om over na te denken en sommige dingen wil ik geen eens over na denken! Maar elke keer komen die beelden terug in mijn ogen en zullen mijn liefde verdoven. Ik zag jou daar en jij zag mij jij was blij dat je mij tegen kwam omdat ik jou hielp. ik zag dat je veel pijn en verdriet hebt ik hoop voor jou dat mensen jou zullen helpen door alles heen. En dat jij je vertrouwen terug kan vinden en je gevoelens weer op iemand kan stellen. en bouwen. Ik vind het zielig voor jou omdat ik in mijn hart echt heel veel van jou hou. gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
mooi gedicht, echt mooi gemaakt! ik zou het je niet na doen hoor ;o |
| reactie 2
|
|
|
heay bedankt voor je reactie! jij hebt andere dicht talenten dat weet ik zeker! xxx |
| reactie 3
|
|
|
helenaxxx Berichten: 13 |
heay mooi gedicht joh ik ben trots op jou echt waar de dingen die je voor me doet bedankt gewoon, xxx hvj je vriendin |
| reactie 4
|
|
|
is goed joh ik vind hem zelf ook best mooi ik hou vet veel van jou maandag weer lol maken ej xxxxx hvj je vrienden |
| reactie 5
|
|
|
helenaxxx Berichten: 13 |
is goed maandag ej ik vind je egt lief! ik vind jou gedichten allemaal zo goed waar je het vandaan haalt weet ik ook niet or hahaha hvj ntb helenaaaaaaaaaa! |
| reactie 6
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Shannen, Goed gedicht (alweer he Groetjes Marco |
| reactie 7
|
|
|
heay bedankt or voor al je reacties ik vind jou ook egt te gek wij hebben altijd zo veel lol egt waar or @ marco bedankt ja ik zal zeker door gaan jij ook door zetten hé xxxxxxxxxxxxxx @ helena hvj |
| reactie 8
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
mooi dat je doorzet, dat ga ik ook zeker doen! Groetjes Marco |
| reactie 9
|
|
|
hahah mooi zo ik vind gedichten schrijven steeds leuker worden omdat iedereen zo leuke reacties geven gr shannen |
| reactie 10
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
deze is ook al zo mooi hé ik blijf jou gedichten volgen hoor xxx |
| reactie 11
|
|
|
bedankt voor je reactie! |