Gedichten check: Vijandige vriend...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Joop Berichten: 276 |
een geweer in je hand midden tussen het gewoel allebei soldaat in een ander land maar eenzelfde gevoel hoelang staan wij elkaar aan te staren onzeker denkend wat te doen alsof wij 2 de een'gen waren ver van dit felle strijdsgewoen met een afstand van 5 meter staan we elkaar aan te gapen en geen van ons beiden deed er een beweging naar z'n wapen tot ik verbijsterd jouw zag beven langzaam viel je op d'aarde neer zou jij, soldaat, dan niet meer leven? ow dat 'k die kogel om kon keer' hulpeloos stond ik nu alleen niet lettend op 't geroep van al mijn maten heb ik 't pad vol doden al betre'en omringd door duizenden granaten nu houd ik bij jouw lijf de wacht zal bij je blijven tot het eind, soldaat sluit je ogen en rust zacht ik kijk toe hoe het leven je verlaat (ik ben niet helemaal tevreden met dit gedicht, zouden jullie een paar tips willen geven?) |
| reactie 1
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
niets meer aan veranderen is echt mooi zo als ie nu is wil je mijn nieuwe gedichten ook ff kijken? |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
ik zou er ook niets meer aan veranderen, ik vind m egt mooi eens een ander onderwerp... goed gdaan hoor zou je ook eens naar mijn gedichten willen kijke?? Ze staan in het forum omdat ze nog steeds ''wachtend'' staan.. word er gek van. Je kunt ook naar www.imonline.nl/ReneeGedichten gaan |
| reactie 3
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
joop goed gedicht schrijf alleen alles in de nederlandse taal zitten volgens mij verouderde woorden bij maakt niet uit maar dan kan je beter alles zo doen dan wordt hij beslist goedgekeurd gr doomster |
| reactie 4
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
bedankt allemaal en jij voor de tips doom xx |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
niets te danken hoor ! ik zou als ik jou was de spelling ect verbeteren en op je site zetten want het is een mooi gedicht groetjes doomster |
| Naar boven | |