Gedichten check: DROMENLAND
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
De dag is aangekomen dat iedereen weer mag gaan dromen Wanneer jij weer dromen ga, reizen alle mooie sterren jou na Een ster met een mooie gedachte laat jou nu niet meer wachten Een droom is prachtig en werkelijkheid komt dichterbij Wat gaat er gebeuren? Dat weet alleen JIJ! Het avontuur begint echt heel fijn In dromen mag je ook jezelf zijn Een prachtige wereld vol goede moed Begin maar met je droom te beleven .. goed? Zonder fantasie kan er van een gedachte niet veel terechtkomen Gelukkig bestaat er slaap en kan je heerlijk wegdromen .. Wanneer je dromenland in wil gaan kan je altijd besluiten, door je gedachte leeg te maken en je ogen te sluiten In dromenland bestaat tijd niet Net als zorgen, problemen en verdriet Laat de slaap nu maar komen want ik voorspel de komende nacht hele mooie dromen ... |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wauw super mooi! Lekker dromen... xx |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt Katinka. Ik heb het juiste tijdstip uitgekozen om dit gedichtje te plaatsen.. Toch even lekker lezen voor het slapen gaan... Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind hem echt super mooi Alleen de zinnen: Om dromeland bestaat tijd niet Net als zorgen, problemen en verdriet Daar ben ik het niet helemaal mee eens ... Maar het klinkt wel mooi ! xxx |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Mooi gedicht, Wendy. Complimenten! Groetjes Marco |
| reactie 5
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Zonder fantasie kan er van een gedachte niet veel terechtkomen dat slaat echt helemaal op mij bij alles wat ik zeg heb ik wel een stukje onzin bij gestopt omdat ik echt te veel fantasie heb heel mooi gedicht ! |
| reactie 6
|
|
|
(( Hoi Marco, super bedankt. (( Miekie, ik vond het zelf ook wel lekker klinken. vandaar...... (( Ashley, ook bedankt. Gedichten schrijven is echt leuk, ik geef mijn fantasie de mogelijkheid om het op papier te zetten: dichten!! Groetjes Wendy |
| reactie 7
|
|
|
Ja Wendy, je fantasie..ik mijn gevoenens.. xx |
| reactie 8
|
|
|
Als het oplucht.. Ik heb (gelukkig) geen negativiteit in mijn gevoel. Ik vind het gewoon leuk om te schrijven. En het is ook leuk om mensen een goed gevoel mee te geven met mijn gedichten. Groetjes Wendy |
| reactie 9
|
|
|
Ja. Wees blij dat je positief bent. Schrijven is ook leuk. x |
| reactie 10
|
|
|
Ben ik ook blij mee Katinka maar een positieve instelling komt natuurlijk niet aanwaaien. Iedereen heeft bepaalde eigenschappen positief en negatief maar het is aan de persoon zelf om de juiste positieve eigenschappen aan te sterken. En de negatieve eigenschappen probeer je onder controle te houden. Groetjes Wendy |
| reactie 11
|
|
|
Ja je hebt gelijk. Sorry dat ik zo kortaf doe! xxx |
| Naar boven | |