Gedichten check: zonder jou doet het pijn
|
startpost
|
|
|---|---|
|
vikey Berichten: 38 |
Het was zo pijnlijk toen je in mijn armen was doodgegaan, je sloot je ogen voor altijd en rustig druppelde nog die laatste traan. Ik voel nog hoe je mijn hand had losgelaten, dag en nacht stromen er tig tranen uit me ogen denkend aan het feit dat je mij voor altijd heb verlaten. Ik weet en voel dat je dag na dag als een engel over mij waakt, ik kan je alleen niet zien en dat is iets wat zowel mij als me hart ook raakt. Het liefs zou ik mezelf ook van kant maken zodat ik bij jou kan zijn, maar dan denk ik aan me omgeving om me heen me vrienden me familie wat ze zullen voelen alleen maar verdriet en pijn. Je laatste woorden waren dat ik gelukkig moet verder gaan met mijn leven zonder jou, maar dat is iets onmogelijk voor mezelf want jij bent de gene van wie ik nog zielsveel hou. Hierbij wil ik je zeggen mijn allerliefste dat ik je elke dag meer en meer mis, dat zonder jou gaan slapen en zonder jou wakker worden een pijnlijke gevoel is. Ik wil je ook bedanken dat je mij de komende jaren de liefde had kunnen geven die in mijn hart ontbrak en dat je altijd aan me zult denken, want mijn liefde voor jou ga ik nooit meer in jou hart kunnen schenken. |
| Naar boven | |