Gedichten check: Dit leven
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Waarom doet het leven zoveel pijn Waarom doe ik nooit iets goed Waarom moet het zo zijn wat is de reden dat ik leven moet Ze zullen mij niet missen Straks weten ze niet eens wie ik ben Of zullen zij mij wel missen Als ik er straks echt niet meer ben Ik weet het niet, niet wat zei denken Maar het doet mij te veel pijn Ik heb ze niks meer te schenken Ik wil en zal hier niet meer zijn |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi meisje! Het komt goed. Ik ben er voor je. Laat mij je de hand reiken die je nodig hebt. Je kan het. Ik gelooof in je, met heel mijn hart. Doe jezelf geen pijn. Liefs |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt katinka dat is lief van je xx |
| reactie 3
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Katinka heeft gelijk! Mooi gedicht!! Jaa, ik weet het.. ik ben lang niet online geweest DrukDrukDruk!! Xx |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Goed gedaan, Anne! Hoop dat het je wat heeft opgelucht! |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik word bang van je gedicht. Vraag me af hoe jij je voelt. Is dit gebaseerd op je eigen gevoelens? Zo ja, wat is er gebeurd? Of wat gebeurd er? Hoe komt het dat je zo denkt? |
| reactie 6
|
|
|
Miekie: Je doet jezelf niks aan. Beloof me dat. Ik beloof je dat het allemaal goed komt okee? Ik maak me zorgen! x |
| reactie 7
|
|
|
Hoe kan je me beloven dat alles goed komt? En nee ik zal niks doen Beloofd (K) @roosje Ja het gaat over mezelf... waarom... dat kan ik niet op dit forum zetten sorry xxx |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
jeetje.. heftig meid.. geef het niet op. ik heb echt zoooooooooo vaak op het punt gestaan. maar op het moment zelf.. als jaagt door je hoofd. mensen van wie je houdt. ieder mens heeft iets unieks, geweldig liefs en moois. ook jij, dus dat moet je niet zomaar opgeven. echt niet. ik kan wel zo makkelijk praten achter mijn toetsenbord, maar lieve meid. ik weet zooooo erg wat je voelt! sterkte.. x |
| reactie 9
|
|
|
Jullie zijn zoooooo lief xxx |
| reactie 10
|
|
|
zoals ik al zei; ieder mens heeft iets liefs.. dus ook jij. x |
| reactie 11
|
|
|
Ja Miekie, iedereen is lief hier voor je. En waarom denk je? Omdat je het verdient en omdat we wel om je geven. Ik tenminste. x |
| reactie 12
|
|
|
@ katinka.... Jullie kennen mij allemaal niet ... hoe kan je dan om mij geven.... xx |
| reactie 13
|
|
|
Hetgene van je wat ik wel ken, daar geef ik om. Echt. |
| reactie 14
|
|
|
iedereen heeft hier iets gemeen. we schrijven gedichten. gedichten schrijven we allemaal met ons hart. dus waarschijnlijk heeft iedereen hier een hart. en een hart is om van iemand te houden en om iemand te geven. dus vandaar (sorry, mijn logische logica) xx |
| reactie 15
|
|
|
Nja als jij het zegt zal het wel zo zijn hea xxx |
| Naar boven | |