Gedichten check: Hoe is deze?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Moeder natuur en vadertje tijd Keer op keer Elke seconde Verbaas ik mij weer Ik zie het gebeuren Alles lijkt anders De omgeving bestaat uit mooie kleuren Keer op keer Waarom gaat elke seconde zo snel? Ik wil genieten maar .. daar is die seconde weer Daar is Moeder Natuur Zij gaat mij helpen 3600 seconden voorbij .. alweer een uur! Vadertje Tijd komt erbij Ik leg mijn probleem voor .. Moeder Natuur en Vadertje Tijd bundelen hun krachten en helpen mij! Hun krachten samen, de natuur en tijd Laten mij genieten van elke seconde in de natuur .. Hiervan heb ik echt geen spijt! Er zijn veranderingen in de natuur die ik echt wil weten. De natuur is prachtig en mijn tijd klopt weer Vanaf nu zal ik de krachten van Moeder Natuur en Vadertje Tijd nooit meer vergeten!! |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
echt dit vind ik een mooi gedicht, want als je aan de seconde denkt word je helemaal gek! prima echt waar xxx |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt Shannen Soms wel vervelend dat tijd macht heeft. maar goed.. Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi gedicht! Ik wou dat ik de tijd soms even stil kon zetten en op andere momenten door kon spoelen.. x |
| reactie 4
|
|
|
Als dat zou kunnen Katinka.... Dat is altijd: leuke momenten gaan heel snel voorbij en de mindere zijn traag. Dat lijkt .. iig Wendy |
| reactie 5
|
|
|
stefanmathe Berichten: 18 |
Heel leuk gedicht! Alleen wat je hierboven net zegt klopt niet, tijd heeft dus absoluut geen macht. De tijd is van zichzelf machteloos. Wij, de mensheid maken juist dat tijd macht word toebedeeld. Wij leggen onszelf de maatschappelijke functies op. En dit gedicht beschrijft dt erg leuk. |
| reactie 6
|
|
|
@ Wendy: Ja je hebt gelijk... @Stefan: ik ben het helemaal niet met je eens, de tijd heeft wel macht. Als de tijd dringt ofzo... xx |
| reactie 7
|
|
|
** Stefan Mathe: tijd is iets waar wij niet zonder kunnen. Wij moeten de tijd onder controle zien te houden.. ** Katinka: bedankt, tijd is zo onvoorspelbaar .. Sommige momenten vliegen voorbij en andere lijken eeuwig te duren! Toch gaat de tijd daadwerkelijk niet sneller of trager. Ons gevoel doet ons voor de gek houden door te doen alsof tijd wel te manipuleren is. En als leuke momenten voor mijn gevoel langer duren.. heb ik daar geen problemen mee. Groetjes Wendy |
| reactie 8
|
|
|
Ja klopt, het is ons gevoel. Maar het zijn juist altijd de mooie momenten die snel gaan, zoals gister...en de moeilijke momenten dat het zo lang duurt...niet eerlijk eigenlijk, maar je kunt er niks aan doen... x |
| reactie 9
|
|
|
Proberen de mooie momenten te bewaren Katinka. Steeds wanneer er moeilijke tijden zijn dan denk je terug aan je mooie momenten. Probeer je eigen keuzes te maken. Doe wat jij wilt doen, niet wat Ana zegt!! Jij bent de baas, doe alleen dingen waar jij achter staat niet wat een ander zegt... Groetjes Wendy |
| reactie 10
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
soms gaat de tijd zo snel ik heb net een fantastisch weekend gehad en echt waar je knippert even met je ogen en het is allemaal al weer voorbij |
| reactie 11
|
|
|
Klopt Ashley, je kijkt naar zo'n weekend uit en dan gaat de tijd heeeeel langzaam. En als je er eenmaal bent dan vliegt de tijd. Groetjes Wendy |
| reactie 12
|
|
|
Je hebt gelijk Wendy. Ik moet naar mezelf luisteren. Niet naar Ana, die nu mijn leven leidt voor mij...Maar het is moeilijk.. heeel moeilijk. x |
| Naar boven | |