Gedichten check: Lisa en Katinka
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik heb echt respect voor haar. Ze doet het zo onwijs goed. Een meisje met zoveel moed. Ze raapt telkens al het goede bij elkaar. Bergen en de dalen. Het gevoel hebben van falen. Inleven en geven. Het verleden eruit kunnen zeven. Zoveel passie en kracht. Je hebt zelf de eigen macht. Ik weet dat jij het kunt. Het is je zo gegund! Wil je een keer praten, Dan hoef je het voor mij niet te laten. ----------------------------------- Aan: Katinka en Lisa Groetjes Marco p.s.; hoop dat jullie dit goed kunnen gebruiken |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Marco...ik heb er geen woorden voor. Echt niet. Super mooi.. Dank je wel! Echt heel lief. Dit betekent zoveel voor me, echt. x |
| reactie 2
|
|
|
Katinka, ik hoop dat je er wat steun in vind. Alhoewel het een beetje een simpel gedicht is, moet het toch wat kracht overbrengen. hoop dat dat toch is gelukt. |
| reactie 3
|
|
|
Nou Marco, dat is wel gelukt! Ik heb er geen woorden voor, echt...tranen in mijn ogen van ontroering. x |
| reactie 4
|
|
|
Okee! Hartstikke tof! Dan verwacht ik wel een leuk gedicht terug he *lachje Nee, hoeft niet. Echt niet |
| reactie 5
|
|
|
Ik zal eens kijken. Ik steek echt niet al m'n tijd in mezelf hoor! x |
| reactie 6
|
|
|
Nee, dat zei ik ook niet. Maar je hebt al genoeg aan jezelf, daarmee bedoel ik dat je al genoeg aan je hoofd hebt. Dan weet jij wel wat ik bedoel |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
voor mij? of een andere Lisa? echt heeeel mooi! x |
| reactie 8
|
|
|
Nee, voor jou Lisa! Juist om ook jou wat kracht te geven. Je verhaal heeft best indruk op me achtergelaten, dus wilde ik graag even een gedichtje voor je maken |
| reactie 9
|
|
|
aaaaah. wat lief :$ weetje ik wil voor jou ook best wel een gedichtje maken maar dat kan niet verder komen dan dat je je kut voelt. verder weet ik nix niet dat ik je nu wil dwingen alles te vertellen hoor! dat doe je maar lekker wanneer je dat wilt. maar ik ga wel even goed brain-stormen. xxx' |
| reactie 10
|
|
|
Graag gedaan, Lisa. Je hebt het ook gewoon verdiend Ik verwacht geen gedicht terug, maar ik vind het wel leuk als ik wat krijg. Altijd blij mee Groetjes Marco p.s.; jij nog nieuwe gedichten ofzo?? |
| reactie 11
|
|
|
Marco, probeer het gelukkige gevoel vast te houden he? Je kan het, dat weet ik. Ik geloof in je. En als het minder gaat en je wilt het kwijt weet je m'n mailadres! x |
| reactie 12
|
|
|
jij bent ook echt altijd online he? het was niet de bedoeling dat je je daardoor rot ging voelen hoor.. ik dacht gewoon, ik zeg het maar gewoon. let dan maar niet op mij hoor :$ ik ga voor je schrijven, misschien nog niet nu, maar er komt er eentje! reken daar maar op! of ik nieuwe heb? djeez. ik heb 12 mappen vol. weet niet waari k moet beginnen ik post wel een paar enne... luister maar naar katink. zij heeft groot gelijk! x |
| reactie 13
|
|
|
Ik ben wel vaak online, maar ben nog wel superdruk met alles hoor. Met school en alles wat daarbuiten valt Ik voel me zeker niet slecht en probeer het ook vast te houden Grtz Marco p.s.; Lisa, ik ga je gedichten gelijk lezen en misschien dat ik pas morgen reageer. Ik ben namelijk erg moe, dus ik stop zo ook weer met computeren... |
| reactie 14
|
|
|
ik ook hoor marco. ik stop zo ook. ik zoek er nu een paar. post ze zo! x |
| reactie 15
|
|
|
Hee, Ik stop nu ook. Ik spreek jou en de anderen Doegg |