Gedichten check: Gestoord.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
Ik voel me alleen Ookal heb ik al die mensen om mij heen Niemand begrijpt mij, lijkt het wel Verwarde blikken, hoevaak ik het ook vertel Argwanend tegenover het onbekende Bang zijn ze, bang voor een complete bende Zwak vind ik het Zoals men zich tegen het onbekende verzet Ookal is het vreemd en apart Ik ben een mens met een hoofd, benen en een hart Dat ik mijn lichaam niet behandel als iedereen Betekent niet dat ik achterlijk ben, hersenloos als een steen Ik zet net zo makkelijk een mes in mijn huid Als iemand met een heroine-spuit Maar nee, ik ben weer gestoord Ik ben vreemd, doe niets zoals het hoort Een junkie, die doet niets verkeerd Die is wel iemand die van zijn fouten leert Ik word dan maar meteen hopeloos verklaard Want ik ben gestoord, het leven niet waard Dat ik mijzelf niet met een spuit, maar met een mes verwond Is niet normaal en al helemaal niet gezond.. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Je bent iemand met goed verstand, Lisa. Alleen kent iedereen zijn eigen beperkingen, dus dingen die je wat gevoeliger maken dan anderen. Dan heeft iedereen zeker weten. Je bent juist een waardevol mens, die haar leven gaat verbeteren. Je komt zeker van het snijden af, waar een wil is is een weg. Hoelang die weg ook lijkt, er komt altijd een einde aan die weg. Zolang je maar op het juiste pad blijft Groetjes Marco p.s.; steengoed gedicht, maar moeilijke achterliggende emoties. |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
dankje ruim 3 jaar wist niemand er iets van en daarna ging alles zo snel. school contact met mijn ouders, therapie, bla bla bla. en toch heb ik steeds het gevoel dat het alles alleen maar erger maakt. je bent echt en lief mens, weet je dat? x |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Dankje voor je compliment Het maakt het trouwens niet erger: die contacten met je therapeut en met school. Misschien lijkt het zo: achteruitgang is ook vooruitgang (heb ik zelf in een van mn gedichten gezet Jij bent ook een goed mens, maar je bent misschien te onzeker om dit in te zien?! Grtz Marco |
| reactie 4
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Mooi, maar heftig gedicht! Snijd niet teveel. Het is niet goed, je krijgt er spijt van. Geloof me. x katinka |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay wat erg zeg, me nichtje is ook zo geweest, maar ze is weer teru gevallen, kom op je kunt het wel ik weet het zeker. snijd je niet te veel want dat is niet goed, vol je eigen weg jij moet die lopen en niemand anders, gr shannen |
| Naar boven | |